Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Temmuz '08

 
Kategori
Şiir
 

cennetin yer yüzü şubesi

cennetin yer yüzü şubesi
 

Merhaba kardeşim

İnan ben de seni özlemişim

Çok oldu görüşemedik

Yine ayrı yerlerdeyiz

Aramana çok sevindim

Şimdi anlatayım ben neredeyim

Sakın söylediklerimi şaka sanma

Duyduklarını yabana atma

Arka tarafımda koskoca Karadeniz

Önümde kartal gibi yükselen dağlar

Bir yandan martıların sesi

Yeşilin her tonu var burada

Sağ yanımda akan bir ırmak

Solumda akan bir başka ırmak

Eminim her gönül ister, şimdi burada olmak .

Sen sus, yalnızca beni dinle

Yosun kokusu melteme karışır burada

Dalgalar hafiften vurur kıyıya

Bilirim çok merak ta bıraktım seni

Anlatayım şimdi sana olduğum yeri

Karadeniz in incisi, ordunun göz bebeği

Hani vardır ya cennetin bir tarifi

İşte burası, o cennetin yer yüzündeki şubesi

İşte söylüyorum sana kardeşim

Burası FATSA ülkemin en güzel köşesi

HASAN GENÇAY

 
Toplam blog
: 35
: 415
Kayıt tarihi
: 30.06.08
 
 

1960 Ordu Fatsa doğumluyum. 1986 yılından beri Fatsa'da ticaretle uğraşmaktaym. Değişik iş kollarınd..