Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ağustos '07

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Cennetten hepinizi öpüyorum.

Cennetten hepinizi öpüyorum.
 

Ben GÖKÇEN sayfama hoş geldiniz, şu anda aranızda değilim ama cennet'ten hepinizi görüyorum!

Siz beni görmediğinizi sanıyorsunuz ama ben sizinleyim, kalplerinize dönüp bakmanız yeterli.

Ilık bir 9 Eylül 1997 akşamüzeri saat 19, 15 te 3, 350 gram ve 50 cm olarak Gaziantep'te dünyaya gözlerimi açtım.

Bilemezdim ki! bir yaz akşamı 26 haziran 2006 da hayata hoşça kal diyeceğimi, beni sevenleri gözü yaşlı bırakacağımı, annemin babamın içlerinden GÖKÇEN im neredesin diye ağlayacaklarını, halbuki ben annemin, babamın ve ablamın rüyalarına girerek mutlu olduğumu söylüyorum.

Biliyorum aniden ayrıldım aranızdan ama ben bilemezdim ki dondurma almak için gittiğim bakkalın dış kapısında elektrik kaçağının olduğunu; daha önce o bakkalı, babamda uyarmıştı, aynı elektrik kaçağından dolayı ama yaptırmamış. Vicdanı rahat mıdır acaba?

9 EYLÜL de 9 yaşıma girecektim, annem pasta yapacaktı, bu yıl beni aranızda göremeyeceksiniz, bundan sonraki yıllarda da göremeyeceksiniz ama ben sizi göreceğim. Unutmayın! Beni görmek için kalplerinize bakmayı!

Evet, şimdi okul hayatım;2002–2003 sezonunda, Mehmet Emin Zekiye Üstün el ilköğretim okulu, ANA sınıfında okul hayatım başladı.

2003–2004 1.sınıf

2004–2005 2.sınıf

2005–2006 3.sınıf

19 Haziranda karnemi aldım, çok sevindim, öğretmenim beni öptü, babam arkadaşlarımla fotoğrafımı çekti. Karnemi aldığımda boyum 135 cm kilom 35 kg dı.

Aklıma gelmişken sorayım "Babacığım dedemin arıları havuza düşünce boğulmasınlar diye değneğimle kurtarıyordum" şimdi onları kim kurtarıyor?

Çiçekleri Coşkun amca, çimleri ben suluyordum.

Sakın çimleri sulamayı unutmayın!

Eve gelen misafirlere bahçeden çiçek verirdim, şimdi aynı bahçeden siz bana çiçek getiriyorsunuz seviniyorum. Ambulans sesi duyunca "Allah korusun derdim" şimdi benim yerime siz diyorsunuz duyuyorum.

Evet, anneciğim, babacığım ve abloşum, bu sayfanın amacının diğer insanları, ilk yardım ve dikkatsizlikler konusunda uyarmak olduğunu biliyorsunuz. Sayfalarımı inceledikçe herkes bunu görecek, bu sayfa benden herkese bir anı olarak kalacaktır, umarım diğer GÖKÇEN lere kıyılmayacaktır.

CENNET ten hepinizi öpüyorum.

Diye sesleniyorlar gökçen’in sayfasından, bu haberden beni değerli soydaşım sayın aylin çalışkan haberdar etti. kendilerine ayrıca teşekkür ediyorum!

Sağduyulu bir toplum!

Sağlıklı bir yaşam için!

Başka gökçeler ölmesin diye!

Hepimiz üzerimize düşen görevi yerine getirelim!


Saygılarımla

 
Toplam blog
: 313
: 2778
Kayıt tarihi
: 15.03.07
 
 

16.10.1974 Samsun / Havza doğumluyum. Şu anda bir lojistik firmasının ortaklarındanım. İşimde ilk..