Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Mayıs '07

 
Kategori
Mizah
 

Cep telefonu nezaketi

Elinde cep telefonuyla Rusça konuşarak bir kişi girdi dükkana. Sokakta yaptığıgibi bağıra çağıra konuşurken, “kontörlü telefon var mı?” diye sordu. Elimle gösterdim ama o kendi telefonuyla aynı üslupta konuşmasını sürdürüyordu. Bana sorduğu telefona da geçmiyordu. Üslubundan yola çıkarak, onun müzik zevkinin çok uzağında olduğunu düşündüğümCamille Saint-Saens’ın “dance macabre (ölülerin dansı)” nı açarak sesini iyice yükselttim.

Adam cep telefonuyla yüksek sesle konuşmasına devam ederken eliyle bana ‘kıs’işareti yapıyor, bende ona işaret parmağımı sağa sola oynatarak ‘hayır’ işareti yapıyordum....

Ben kazandım, o kendini dışarı atmıştı. Konuşmasını bitirip içeri gelerek bana, ‘müziği neden kısmadın’ diye sordu. Ben de ona ; “senin özel görüşmeni ve üslubunu dinlemek zorunda değildim” dedim...... “Özür dilerim” dedi ve gitti

 
Toplam blog
: 355
: 1099
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

1960 Ankara doğumlu bir Çankırılıyım. İşimin burada olması nedeniyle, Antalya'da yaşamaktayım. Ti..