Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ocak '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Cep telefonu yolsuzluğu...

Cep telefonu yolsuzluğu...
 

Bizzat az önce başıma gelen bir hadiseyi aktarmak istiyorum. Cep telefonum şirket hattı. ....... diye bir numara bir kez çağrı yapıp kapattı. Geri dönüp aradım. Oğlum kontörü bittiği için arkadaşının telefonundan arıyor zannettim. Bu gün karne günü çünkü. Telefona çıkan ses "Çankaya Emniyet Amirliğin'den arıyorum. Bu numaradan Ast subayımızın eşine küfürlü mesaj geçmişsiniz. Hakkınızda soruşturma açacağız" dedi. Hayır dedim ve hemen kapattım cep telefonumu . Ardından Asayiş şube müdürlüğünü arayarak konuyu anlattım. Kontör transferi için yapıyorlar yanıtını aldım. Ve polis memuru açık yüreklilikle " Savcılığa da şikayet etseniz, biz bu numarayı araştırsak ta , karşımıza çıkacak olan sahte bir kimlik ve adres olacaktır. Siz bu tip çağrılara geri dönmeyin, mesajları da açmayın" dedi. Akabinde bu günkü gazeteteyi getirdi çalışanlar "CEP TELEFONUNDAN NASIL DOLANDIRILDI" diye sür manşet atılmış.

Son derece sinir bozucu ve düşündürücü bir hadise. Kontörü bitmiş bir dostum hastanede bilmediğim bir numaradan beni ararsa da açmamalıyım, oğlum acil bir durum için arkadaşının telefonundan da arasa açmamalıyım demek ki..

Hep yazdığım , sürekli tekrarladığım bir şey var. " Bir toplumun en büyük sermayesi güvendir". Biz ne yazık ki birbirimize olan güven duygumuzu kaybettik. "Babana bile güvenmeyeceksin" telkinleriyle büyütüldük. Ve gelinen durum ortada. Peki neden güvenemez hale geldik ? Sosyoloji eğitimim yok ama mantığım bana , eğitimsiz , fakir bırakılmış , güdümlü yaşayan , vatandaşlık haklarının farkında olmayan , kendi hak ve özgürlüklerine sahip çıkmayan, kötü yönetilen toplumların güven sermayesinin olamayacağını söylüyor.

Cep telefonlarınızı tanımadığınız numaralara açmayacaksınız. Diğer ucunda ölüm kalım meselesi bile olsa... Ama diğer yanda her sokak başında birileri, kimlik, adres bilgileri gerekmeden telefon hattı satmaya devam edecek.. Çarpık ülkemin zavallı konumuna düşürülen insanı olmaya devam edeceğiz "SİLKELENMEDİĞİMİZ" sürece...
 
Toplam blog
: 347
: 1365
Kayıt tarihi
: 31.10.07
 
 

İstanbul 25 Temmuz : /… İşletme tahsil ettim. Özel ilgi alanım olduğu için 2 yıl Psikoloji okudum..