Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Mayıs '09

 
Kategori
Deneme
 

Çerçevenin dışına taşmak

Çerçevenin dışına taşmak
 

Şehrin kalabalık sokaklarında hayat telaşı. Akşam vakti, güneş batarken yorgun, yılgın evlerine gidenler, bir de kavuşma heyecanı yaşayanlar. Kavuşmak için koşanlar, kavuşmaktan kaçanlar. Düşünce ve adımlar arasındaki bağlantı. Yaşama telaşı, koşturmacasında bizi bekleyen sona daha hızlı koşmak mı acaba? Yavaş, ürkek adımlardan çoktan vazgeçip, bir an evvel gerçekleştirmek hayalleri. Umuda koşmak, sevdiğine koşmak. Zamanın esaretiyle yarışmak. İstediğine ulaşma heyecanıyla yaşamak her anı.

Doludizgin ilerliyoruz bu alemde yolumuzda. Ayak uyduramadan yavaş adımlara. Hep kaçıracak bir otobüsüm, hep yakalayacak bir vapurum var. Bir ömre sığdırmak hayalleri. Çerçevenin dışına taşmak gibi bir şey. Duvardaki fotoğraftan çerçevesine doğru ilerliyorum. Ya çerçeveyi kırıp geçeceğim, ya da çerçeveye mahkum yaşayacağım. Bu kaçıncı çerçeve kırdığım. Her kırdığım çerçeveden sonra yeni bir çerçeve daha. Her seferinde güçlenerek ilerliyorum. Her seferinde çerçeve daha da güçleniyor. Çerçevenin içinde oradan oraya koşan insanları seyrederek bitiriyorum günü. Onlar benim seyrettiğimi bilmeden…

 
Toplam blog
: 69
: 718
Kayıt tarihi
: 29.01.09
 
 

Kelimeleri ardı sıra ekleyerek ve içine yüreğimden gelen sesi katarak yazdıklarım anlatır beni size..