Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ocak '15

 
Kategori
Siyaset
 

Çerkes, Karamanoğlu, Selanik, Kürt, Türk

Selam Dostlar

Uzun zamandır yazmıyordum. Doğrusu yazmadan günüm geçmez ama bunları yayımlamanın ne işe yaradığını kestiremediğim için yayımlamadım.

Dün akşam Çerkes dostlarımızın da etnik bir parti kurduğunu okuyunca kısa da olsa bir şeyler yazıp yollayacağım.

Artık şaşırmıyorum ne kürtlere ne Çerkes'lere ne de diğer etnik gruplardan olan arkadaşların ayrımcı tavırlarına. Ama şunu sormak istiyorum. Gerçekten samimi olarak cevap verecek Çerkes kardeşlerimden de cevap bekliyorum.

Dil dediniz, kültür dediniz, birinci sınıf vatandaşlık dediniz.

Hani biz birinci sınıf mıyız diye baktım etrafıma farkım yoktu onlardan hatta belki çoğundan daha gariban, Selanik göçmeni; evsiz barksız kalmış 400 yıllık vatanlarını bırakıp Adana'ya gelmek zorunda kalan, Karamanoğullarından  gariban bir ailenin, Cemal paşa Mahallesinde tek odalı bir evde doğmuş beş yaşında  beri çalışarak beni ve kardeşlerimi zoraki üç odalı yüz metre kare bir ev alarak okutan ve tüm varlığı da bu olan bir babanın  evladıydım  ama neyse  anlayışlı ol dedim kendime sen bağırıp çağırmıyorsun diye onlarda öyle olacak değil ya!

Hem biz Türkler Orta Asya'dan buraya gelirken de Avrupa'ya giderken de dik durduk, öyle ağlamadık diye onlar da aynısını yapmak zorunda değiller ki,  öyle hissediyorlar demek ki dedim.

Dedim de aklıma gelen sorulara da cevap bulamadım.

Sevgili Çerkes kardeşlerimiz (tabii ki sorum Etnik Partiyi destekleyenlere) sizleri biz mi çağırdık Anadolu'ya gelin diye?

Hadi geldiğiniz de sizi yabancı mı saydık? Muhacir saydık da Ensar olmadık mı?
Kaç tane milletvekiliniz var TBMM de?

MİT'in kurucularının neredeyse yarısı hatta fazlası Çerkes değil mi? Nüfusunuza oranla Türkiye Cumhuriyetinin en etkili Lobilerinden biri sizin değil mi? ve en net sorumu soracağım:

Biz Türkler misafir olarak görsek ve yabancı saysaydık sizi Ana vatanınızdaki gibi yaşasanız yani zalimin zulmü altında  daha mı iyi olacaktınız?

Kardeşlerim bu sıkıntılı günlerde yaptığınız hareketi bir daha düşünün ve eğer Etnik siyaseti çok istiyorsanız Ana Vatanınızdaki Özgürlük mücadelesine(ki Türkler olarak hep yanınızda olduk) destek olun!

Kızmayın ama sürekli kürtüm, çerkesim, Gürcüyüm denilen bir ortamda artık ben de diyorum ki bu toprakları 1500 yılda vatanlaştırdık eğer Ocağıma göz koyarsanız ateşimden de sakınmanız lazım!

Büyük oranda bu partiye destek vermediğinizi ve vermeyeceğinizi biliyor/umuyorum.

Allaha Emanet olunuz!

 
Toplam blog
: 30
: 168
Kayıt tarihi
: 09.01.13
 
 

1986 mülkiye, uluslararası ılıskıler bölümü mezunu. Yazar, sanayici. ..