Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ocak '10

 
Kategori
Mizah
 

Cerrahlar

Cerrahlar
 

internet alıntı


Beş cerrah konuşuyorlarmış, hangi hastaları ameliyat etmek daha kolaydır diye...

Birincisi demiş ki:" Muhasebecileri ameliyat etmek en iyisidir, çünkü içini açtığında her şey numaralandırılmıştır"

İkincisi demiş ki: " Yok canım, bence elektrikçileri tercih etmelisiniz, içindeki her şey renk kodu ile sınıflandırılmıştır"

Üçüncüsü demiş ki:" Hadi canım, bence kütüphaneciler en iyisidir, içlerindeki her şey alfabetik dizin içindedir"

Dördüncüsü: " İnşaat işçilerini denemelisiniz, parça artarsa ya da iş uzar ve bir türlü bitmezse onlar seni anlayacaktır"

Beşincisi şöyle demiş: "Hepiniz yanılıyorsunuz, ameliyat edilecek en iyi hasta grubu politikacılardır. çünkü, yürekleri yoktur, beyinleri yoktur, testisleri yoktur, omurgası yoktur. Sadece iki organı oynar; ağzı ve g..,

Onlar da değiştirilebilir türdendir.!!"

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Dört tane doktorun beşinci doktorun söyleminden sonraki durumunu yazmamışlar ama ben gözümün önüne getirebildim.

Her halde haklısın deyip kahkahalarla gülmüşlerdir.

Ben doktor değilim ama ben beşinci doktor haklıdır diyorum.

Ya siz?

Neslgül

 
Toplam blog
: 35
: 789
Kayıt tarihi
: 19.04.09
 
 

İzmirliyim ve İzmirli olmaktan gurur duyuyorum. Lise mezunuyum. Özel bir şirkette ofis yardımcısı ..