Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Üzeyir Aydın Cebirin Defteri

http://blog.milliyet.com.tr/cebirindefteri

09 Şubat '11

 
Kategori
Şiir
 

Cesaret

Ben sevda kapısındayım 

Açılmasa bile 

Ben arsız ben yüzsüz 

Çalıyorum kapını 

Sen sıkı sıkıya kapatmış 

Duymadın haykırışımı 

Sen ve yüreğin kaskatı 

Ben çaresiz umutsuz 

İzin ver gireyim 

Üşüyorum donuyorum 

Yürek pencerendeyim 

Can evim kalkıyor 

Ciğerimi yakıyor 

Çaresiz kapındayım 

Çalacağım açmasan da 

Yüzüme kapatsan da 

Senin ve yüreğinin 

Açılması için 

Sıcak soğuk demeden 

Gecenin ayazında 

Gökyüzünde yıldızlara 

Selam gönderdim 

Sana diyemedim 

Cesaret bulamadım 

Cebirin Defteri ; 09, Şubat, 2011 ; Altıntaş 

 
Toplam blog
: 277
: 175
Kayıt tarihi
: 24.08.10
 
 

Emekli, çalışmayı ve şiir seven birisiyim. Evli, bir kız bir oğlan bir damat bir gelin iki de tor..