Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Haziran '09

 
Kategori
Şiir
 

Cesaretsiz

Bir insanım,
cesaretsizliği ile suçlanan.
halbuki anlamak,
kendini unutturuyor insana.
cesaret ne verir insana?
büyük, küçük,
eksik, fazla.
kesin olan güç verdiğidir.
kim için , ne için yaptığın,
önemlidir...
öyle değil midir?
oldu mu;
hem kendine, hem başkasına,
böyle olmalıdır.
öyle değil midir?

benlik cesareti nedir ki?
soğuk sıkıcı bir yalnızlık,
abartılı özgürlük mü?
en son noktaya kadar dayanmalı mı?
bir doygunluk hissi midir?
yansımasını mı beklemeli?
ne beklendiği biliniyor mu ki?
nasıl tarif edilir?
merak ediyorum,
korkuyorum da,
biliyorum çünkü
karşılaştım bencilliğin cesaretiyle.
aslında bilmiyorum,
hala öğreniyorum...

 
Toplam blog
: 74
: 356
Kayıt tarihi
: 08.06.09
 
 

70 liyim, tekstil tasarımcısıyım. Okumanın yanı sıra, müzik dinlemek, dans ve sinema en büyük zevkim..