Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Şubat '19

 
Kategori
Mizah
 

Çeşitli Fıkralar

Şakacı bir pilot iniş yaparken, her seferinde kuleye: Bilin bakalım ben kimim? Der. Kuledekiler çok sinir olur. Bir gece pilot yine: “Bilin bakalım ben kimim?” Der. Kuledekiler de ışıkları söndürür. “”Bil bakalım pist nerede?”

Bir gün adamın biri en büyük oğlundan su istemiş. Oğlu da "Öf baba, her şeyi benden istiyorsun, işim var." deyip vermemiş. Ortanca oğluna "Oğlum sen ver." demiş.

Ortanca oğlu da "Abime söz geçiremedin benden mi istiyorsun?" demiş ve vermemiş.
En küçük oğlu da babasına demiş ki: “Baba sen bu iki terbiyesize bakma, kalk bir bardak sen iç bir bardak da bana ver.”

Temel bir gün İstanbul'dan memleketi Trabzon'a döner ve kahvehaneye koşar. Arkadaşlarının oturduğu bir masaya yanaşır ve heyecanla konuşmaya başlar: “ Ula uşaklar gelun size bi şey anlatacağum. Arkadaşları heyecanla Temel'in etrafına toplanır ve sorarlar; “Ula Temel ne oldi?” Temel cevap verir; “ Haçan uşaklar ben çok akilliyim. İstanbul'dan geluken şoföri kandurdum.” “ Laa nasi kandurdun?”  “Haçan ben geluken gidiş donüş bileti aldum... Ama geri donmiceğum...”

İki aile varmış ve her iki ailenin de birer kız çocuğu varmış. Bir gün misafirlikte sohbete başlamışlar;  “Eee sizin kızdan ne haber?.” “Valla iste ne olsun biliyorsunuz ise girdi geçen sene. Başını kaşıyacak vakti yok. İlk başlarda geceleri fazla mesai yapıyordu. Sonra hafta sonları da çalışmaya başladı. Patronu çok sevmiş her isi ona veriyormuş. Derken Ankara seyahatleri başladı. Bizimki çanta sekreter gibi patron nereye o oraya. Sonra Paris seyahatleri filan en sonunda bu is böyle olmayacak dediler, patronu ev tuttu. Deli gibi çalışıyor evladım. Ee, peki sizinki ne alemde? “Valla bizimki or..spu oldu, ben sizin kadar güzel anlatamıyorum..”

Durmadan afacanlık yapan oğlunu yanına çağıran babası:  “Oğlum biraz akıllı olsana. Sen şımardıkça benim saçlarım aklaşıyor. Bari bana acı da uslu dur.” demiş. Çocuk bilgiç bilgiç: “Babacığım, demek ki siz dedeme hiç acımamışsınız, baksana saçları bembeyaz.”

 

 
Toplam blog
: 1977
: 1045
Kayıt tarihi
: 25.11.08
 
 

Erzurum doğumlu, Ankara'da yaşıyor. D.T.C.F mezunu, emekli lise öğretmeni, evli, 2 çocuklu. "İsya..