Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Aralık '20

 
Kategori
Mizah
 

ÇEŞİTLİ FIKRALAR

ÇEŞİTLİ FIKRALAR

Şu corona virüs günlerinde üzgünüz sokağa kısıtlı çıkılıyor istedim ki sizleri biraz olsun sıkıntılarınızdan uzaklaştırıp gülümseteyim. Yaşamınız hep gülücüklerle dolsun.

NAHİDE ÇELEBİ

 

EHLİYET

Temel araba sürerken kırmızı ışıkta geçmiş. Tabii bunu gören polis Temel'i durdurmuş. Polis: “ Ehliyet ve ruhsat beyefendi!” Temel: “ Verdunuzda mi?

isteysunuz..”

 

SOYADI

Temel askerdedir. İlk gün komutan gelir ve: “Benim adım Ali Kırç. Unutmayın Kırç, arada "r" var. Soyadımı yanlış söyleyen veya dalga geçen olursa yakarım. “Komutan ara sıra askerlere kendi soyadını sorar. En sonunda sıra Temel'e gelir. Komutan Temel söyle bakalım benim adım ne?”Temel düşünür ama bi türlü hatırlayamaz. O sırada arkadaşı kopya verir: Temel unutma arada "r" var. “ Haa hatırladım komutanım. Ali Gört!!!

 

 

PUL

Delikanlı çalıştığı şirketin mektuplarını postalayacaktı. Postacı mektuplardan birisini tartıp; "Bu çok ağır!" dedi. "Biraz daha pul yapıştırmamız lazım."
Delikanlı;"Abi!" dedi. "O zaman daha ağır olmaz mı?"

 

AYNA

Erzurum’un bir köyünde hiç ayna görmemişler. Köylülerden birinin eline bir ayna geçer,  aynadaki görüntüyü ölen kardeşine benzetir ve “vah gardaşım bene bahir” diyerek eve getirir aynaya sarılır yatar eşi eve gelir bakar ki kocası aynaya sarılmış yatıyor. Aynayı elinden alır, bakar, deliye döner. “Vay gözün kor ola herif beni bu şıfrıntiyinan aldatırsan he” diyerek köyün imamına koşar “Hoca efendi erim beni aha bu şırfrıntıyınan altadır” deyip, aynayı hocaya verir. Hoca aynaya bakar “baci bu şırfıntıdan ziyade gavata benzir” diye cevaplar

TANSİYON

Bir beyefendi trende yolculuk yapar karşısına şık giyimli bir hanımefendi oturur adam çantasından kumanyasını çıkartır, yemek yiyecektir paketi aşar zeytin yağlı dolma köfte su böreği vs “ “bacı buyur ye” diye hanıma ikramda bulunur bayan “teşekkür ederim beyefendi beni tansiyonum var yiyemem “ diye  reddeder. Beyefendi “aha şimdi bunu yiyelim, biraz sonra da senin tansiyonun yeriz” der.

 

 

 
Toplam blog
: 1977
: 1045
Kayıt tarihi
: 25.11.08
 
 

Erzurum doğumlu, Ankara'da yaşıyor. D.T.C.F mezunu, emekli lise öğretmeni, evli, 2 çocuklu. "İsya..