Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ağustos '13

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Çetrefilli ruhlar

Çetrefilli ruhlar
 

alıntıdır


“Nerede yaşıyorsun sen?” Derler genelde bana. Tv.izlemem mesela. Haberleri sadece sabah gazetelerden okurum. Oda seçerek. Enerjimin daima yüksek olmasına dikkat ederim.

Gerçeklere göz yummak değil, gerçekleri en azaltılmış acıyla gözlemlemeye çalışırım. Bol bol okumaktan yanayım.

Üretmeyi, güzel olanı sunmayı severim. İşime önem verir, en iyisi olmak için uğraşırım.

İnsanları gözlemledim bir süredir. Ben profesyonelliği sadece iş yaşamında sevenlerdenim. Eğrim yoktur griyi de sevmem.

Eğer enerjisini sevmediğim biriyle karşı karşıya gelirsem ilk ve son olur, ikilemem!

Çevremde olmasını istediklerimi kendim seçerim, kendi içsel, manevi sorunlarını halledememiş, kişiliği tamamlanmamış  olanlardan kaçarım.

Çünkü karşımdakinden kayda değer bir şeyler almam önemlidir.

Karakterim kiminin hoşuna kiminin zoruna gider. Ben yalnızca yapmam gerekenlerle ilgilenirim.

Yani demem o ki oynamayı beceremem ve gerek duymam.

Ruhum özgürdür olduğumun dışına çıkıp boğmam.

Laflarım ağırdır, hak eden üzerine alınır.

Bu yüzdendir ki ben genelde yaş almış insanları ve de çocukları severim.

Yaş almışından hayatı, çocuklardan saflığı gözlemlerim.

Kalbini bozanlar ise bana sadece başarılarımı anımsatır, bu yüzden sebebini bilirim.

İçinin fesatı dilerim kemirmesin kimseyi.

Yoksa zor telafi edecektir bu tarz insanlar hayatındaki eksiklikleri.

 

 
Toplam blog
: 670
: 1923
Kayıt tarihi
: 19.12.10
 
 

İstanbul doğumlu. Kuantum Yaşam Koçu. EFT, NLP, ETKİLİ İLETİŞİM, BEDEN DİLİ gibi bir çok konuda e..