Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Kasım '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Cevabı bilen bana da söylesin

Bu defa az ve öz yazacağım. Kadın hakkı ya da ayırımcılık konusunda yeni bir tartışma başlatmak gibi bir niyetim yok baştan söyleyeyim. Ama anlamak istiyorum…

Hafta sonu televizyonda bir haber çalındı kulağıma. Bir geçen öz babasını sokakta döverken babayı çocuğun elinden etraftakiler ve polisler almış. Çocuğun öz babasını dövme nedeni de babasının annesini hırpalamasıymış. Doğrusunu isterseniz bu haberin detayını çok da iyi dinleme fırsatım olmadı. Doğru mu yanlış mı bilmiyorum. Aslinda çok da önemli değil, önemli olan fiziksel olarak o olayın meydana gelmiş olması...

Son zamanlarda televizyonlara yansıyan başka bir haberde de kadın kocası tarafından sokak ortasında ölesiye dövülürken, aile kavgasıdır denip, hiçkimse, yurdumun emniyet teşkilatı dahil, müdahale etmemişti. Müdahale etmeyi bırak, sinemada film izler gibi karşısında geçip izleyenlerin görüntülerini yakalamıştı kamera. Sonra her nasılsa kadının hastane görüntüleri basına yansımıştı.

Ne alakası var diyeceksiniz. Sorunum aslında bu iki haberin detayları, sebebi ya da sonucu değil ile ilgili değil. Belki habercilerin yanıltması, belki bir yanlış anlama, vs. Bir şekilde izah edilebilecek olaylar bile olabilir bunlar.

Ancak,

Şimdi biri bana söyleyebilir mi çocuk babasını döverken aile kavgası olmuyor, çocuğun elinden babasını etraftakiler alıyor da bir kadın kocasından dayak yerken niye herkes bakıyor?

Bir anlasam?

Bu mudur yani bir kadına, aslında insana verilen değer? Bu mudur?

 
Toplam blog
: 38
: 4648
Kayıt tarihi
: 03.11.07
 
 

Çok okurum… Bazen kendi çapımda yazılar karalarım, kendim de beğenmem ama olduğu kadar, napiyim… ..