Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ağustos '18

 
Kategori
Güncel
 

Cevabı Verilemeyen Soru: Ekonomimiz mi bozuk Operasyon mu Var; Operasyon AKP’ye mi Türkiye’ye mi?

Cevabı Verilemeyen Soru: Ekonomimiz mi bozuk Operasyon mu Var; Operasyon AKP’ye mi Türkiye’ye mi?
 

AKP’lilerin cevabını biliyoruz: “Ekonomik durumumuz iyi, dış güçler operasyon yapıyorlar. Operasyon devletimizi yıkmaya yönelik.”

Döviz üzerinden ekonomik dengelerle oynandığını ben de düşünüyorum ama ekonomik durumumuzun iyi olduğunu sanmıyorum.

FETÖ olabilir, tabi batı da var; operasyonun batı normlarına uymayan Ak Parti iktidarını yıkmak için yapıldığını düşünüyorum. Ben batının bize düşman olduğuna inanmıyorum.

Ülkede kimse bu sorunun cevabını veremiyor. Operasyon nedir? Ne yapacaklar ki? İthalatsa ihracatsa yapıyorsun. 40 milyon turist geliyor. Büyüme rakamları. Operasyon yapılan bir ekonomide bunlar mümkün değil ki. Doların değerini onlar mı artırıyor? Ne yapıyorlar artırmak için.

Belki uluslar arası finans kuruluşları eliyle, kredi kısıtlaması, yatırım güvenliği gibi alanlarda itibarsızlaştırma yoluyla döviz dalgalanmaları yaratılıyordur. Spekülatörler de işin içinde.

Yani doğrudan Türk ekonomisine yönelik bir şey yok diyorum ben. Uluslararası itibarsızlaştırma diyoruz da bizim kendi iç itibarımız da iyi değil yani. Hatta bence asıl neden bu.

AKP’nin ülke yönetiminde olması zaten batının istemediği bir şey.

Böyle konularda inat etmenin sonucunu komşumuz Yunanistan’da gördük, şimdi de İran’da görüyoruz.

Operasyon anlamında belki bazı şeyler yapılıyor ama asıl ekonomimiz bozuk. Ben lafımı çekmem bazı alanlarda gerçekten başarılı olan AKP ekonomiyi bilmiyor.

Küresel güçlere karşı bağımsızlık savaşı veriyorsak ve ekonomimiz de bu nedenle böyleyse ödeyeceğim bedeli kabul ederim ama bence bu, başarısızlığa mazeret.

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..