Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Eylül '08

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Cevabına cevabımdır!!!

Cevabına cevabımdır!!!
 

alıntı.


Muhteşem olan bu hikâyedeki AŞK… Yazı değil yani. Evet duydunuz böyle aşk var mıdır? Şu yaşanası dünyada kaldı mı? Duyabiliyorum cevapları…

Olan onca kötülüklere, yaşananlara rağmen evet işte HERŞEYE RAĞMEN… Hep söylediğin gibi çünkü bu aşk o kadar büyük ki acısıyla, tatlısıyla her şeyi barındırıyor aynı hayat gibi… Çünkü sahtelikler içinde öyle saf ve masum ki riyasız, beklentisiz.

Olmazsa olmaz cinsinden. Hatalar var, ben hatalarımı bildim ama hatanın içinde bile sen vardın. Seninde hataların var. Hani bazen karşı duramadığımız gibi işte aynen öyle… Aşkın vurduğu her yerde güller açacak ben inanıyorum, gönülden istersen oluyor değil mi?

Hiçbir şey bu kadar büyük olamaz, tutkusu, özlemi, yarası, akan kanı, zincir’in halkası gibi. Senin gözünle yüreğinle kimse sevemez beni, aynı bende olduğu gibi bu ölümüne sevgi işte. Görmesen de, dokunmasan da, canını acıtsa, çaresizliğinden ne dediğini , ne yaptığını bilmesen de bunların sebebi hep ölmeyen sevgi idi… Sessiz kalışlarının sebebi benim ben… Ben seni sessizliklere ittim. Bunu sen ve ben yaşadık en iyi ben bilirim o sessizliği ve insanın içindeki haykırışları, çığlıkları tıpkı martıların bağrışları gibi…

Tut beni, tut diye bağırdım, ağladım ama sen hep başka anladın. İçimdeki sessiz fırtınalar da bile rüzgârın sesi senin adını fısıldadı. Güneş her sabah ikimiz için doğdu. Balkonumdaki kuşun ve denizin renginde, ayın her halesinde bile sen vardın. Nefes alamadım aylarca tıpkı senin gibi. Çareler çaresiz olmuşken bile.

Bilmem belki de ben böyle düşünüyorum ya sen! Ama sen bensen, ben de sen sem bendekilerin aynısı olmalı her şeye rağmen. Ben sensiz koca bir hiç sense kendi savundukların ve doğrularınla baş başa. Ama bensiz sen buna ya alıştın, ya da adın gibi beni bildin, bekledin. Dersini verdin. Bende aldım. Hayattan alınması gerekenler gibi.

Ben saklanmadım seni sevdim ve her zaman sevi cem her şeye rağmen son nefesime kadar. Hiç vazgeçmedim geçmeyeceğimde hep söyledim her halimde. Çünkü biliyorum aşkların en güzeli bu. Sende vazgeçemessin sussanda içindeki sesleri çığlıklarını nefesini duyuyorum ben. Tıpkı kafes deki kuş gibi hep bekleyeceğim…(serçeler ölmez ...)

SENİ SEVİYORUM

www.izlesene.com/video/muzik-muzikgokhan-turkmen-donnazli-kiz-/465087/ref=embednew

 
Toplam blog
: 9
: 556
Kayıt tarihi
: 29.09.07
 
 

Ben 38 yaşında, insan kaynaklarında çalışan, hayatı seven, her şeyiyle hayatı kabul eden sıradan bir..