Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Eylül '09

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Cevap ver ASUS!

Cevap ver ASUS!
 

Oğlum Ankara’da görevliyken Vatan Bilgisayar firmasından ASUS marka F3S serisi bir laptop aldı. İki yıllık garanti süresinin bitimine on beş gün kala ekran kartı bozuldu. Oğlum Merzifonda görevli olduğu için Ankaradaki firmayı aradı. Firma yetkilisi “ASUS yetkili servisiyle temasa geçmesinin daha doğru olacağını, böylelikle olası gecikmelerde garanti süresinin de bitmesinin önlenebileceğini” söyledi. Bunun üzerine oğlum ASUS İstanbul servis merkezini aradı. Telefon ettiği her seferde bant yayınıyla sıralamaya konduğu halde hatlar düşmedi ve görüşme gerçekleşemedi. Yaklaşık iki aydır böyle devam etti.

Oğlum yıllık iznini kullanmaya geldi. Dün ASUS İstanbul yetkili servis merkezine gitti. Orada oğluma “garanti belgesinin süresinin bitmesi dolayısıyla ücretli bakım yapabileceklerini “söylediler. Oğlum durumu izaha çalıştığında “ Telefonlarımız arızalıydı, Kargo ile gönderseydiniz!” dendi.

Şimdi ASUS yetkililerine soruyorum.

Karşılıklı teyit edilmemiş bir malı nasıl kargoya verip gönderecekti?

Telefonlarınızın arızalı olması müşterinin şikayetlerini önlemeye yönelik bir tedbir midir?

Tamir gideri önemli bir rakam olmasa da ciddi bir firmanın malının arkasında durması ticari bir etik değil midir?

Cevap ver ASUS.

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..