Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Aralık '10

 
Kategori
Öykü
 

Cevapsız arayışlar...

Cevapsız arayışlar...
 

Şimşeklerin gizemli melodileri eşliğinde, yağmur taneleri toprakla dansta.
Ağaçlar, baharın kendilerine dikeceği yeni elbiselerin heyecanı içerisinde
Rüzgar ise soyunmaları için onlara yardımcı her an...

Evet... Dışarda karanlığı aydınlatan sokak lambaları ile kurulmuş muhteşem bir sahne var...

Ben ise sessize alınmış dünyamda, cevapsız arayışlar içerisinde.
Biraz neşe, biraz hüzün... İşte med-cezir lerdeyim...

Az önce dam restoranda, odun sobasından çıkan kömürle soğan ve sucuk çevirdim
Yanına da iki kaşıklık çay demledim.
İki çeyrek ekmeği ayaküstü süpürüverdim.
Sucukda ne sucukdu amma! Kesilen dana, bütün bir ömrünü, geride leziz bir tat bırakmalıyım diye yaşamış olmalı...

<ımg id="main_image" title="click to zoom" height="320" alt="ImageShack, share photos, pictures, free image hosting, free video hosting, image hosting, video hosting, photo image hosting site, video hosting site" src="http://img149.imageshack.us/img149/7651/kladamkopya.jpg" width="146" align="left">

Şimdi yanımda ÖTV si ödenmemiş kaçak sigara ile rakım...

Kabuğu soyulmamış iki tane de beyaz elmam var.
Bir meyveyi kabuğundan ayıramayacak kadar alçak gönüllüyüm işte!
Azcık da dörde bölünmüş peynirim...
İşime gelenleri dörde bölecek kadar alçaklığım da yok değil işte!
Ve aynı salkımda ayrı iki adet üzüm... Geri kalanı poşette çürümüş.
Kıyıp da atamadım tabi. Parasından değil, yürek bu!
Güneşe serdim. Suyu çekilsin, ''kuru üzüm '' derim
Bir kaç ceviz kırar karıştırıp yerim.



Ne ise... Keyfimiz gıcır!

Sofra çilingir elbet... Kilit ise ben...
Rakıyı elimde kıvrattık sıra açılır menteşem.!

Bak dinle;
Yarın Papaya verdiğim borcu geri isteyeceğim.
Onunla dünyadaki tüm çiçeklerden sana bir buket hediye edeceğim.
Daha da olmaz ise Hollandayı ayağına getireceğim
Ben de Avrupa Birliğinden istifa edip, ceketimi alıp sana geleceğim!

Heyecan bastı yine
Gelecem dedim ya!
Müzik işledi birden kanıma
Hasret şiirleri geldi dilimin ucuna.

Unutturma! Yarın;
Mozar tan isteyelim bestelerimizi
Nazımdan alalım bize ait olan şiirleri
Van Goghtan toplayalım resimlerimizi...

Binbirgece hikayeleri, Shakespearin soneleri,
Hanselle Grateldeki cadıya verdiğimiz pastalı evimizi
Kırmızı başlıklı kızın pelerinini
Aladdinin sihirli lambasını, Yedi Cüceleri
Sinderellanın balodaki elbisesini
Ne varsa bize ait olan, birer birer toplayalım hepsini.

Gökkuşağına astığımız tüm renkleri
Toprağın kokusunu, denizin buğusunu
Ayın doğuşunu, gülün tomurcuğunu
İsteyelim geri, bize ait olan herşeyi...
Ayıp olmaz değil mi?

Bak, bize ait olanları düşünelim derken sarhoş oluyorum gene.
Dilimlediğim peynirin ahı tuttu yine!

Efendim?
Boşver almayalım mı hiçbirşey, kalsın mı öyle yerli yerinde
Pekala... Yer mi yok sanki!
Herkes gibi bir ucundan tutalım gitsin öylece...

Ama,

Bak gördün mü başkasına değil kendimize borçlanıyoruz yine!

<ımg id="main_image" title="click to zoom" height="244" alt="ImageShack, share photos, pictures, free image hosting, free video hosting, image hosting, video hosting, photo image hosting site, video hosting site" src="http://img703.imageshack.us/img703/2025/yasal.jpg" width="320" align="middle">

http://www.dailymotion.com/video/xeeh2t_to-vals-tou-gamou-eleni-karaindrou_music


 
Toplam blog
: 27
: 606
Kayıt tarihi
: 03.10.10
 
 

En çok kullandığım kelimeler; boşver, farketmez ve sen bilirsin'dir! Denizi, kumsalı, rakıyı, şar..