Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Mayıs '07

 
Kategori
Sinema
 

Cevapsız çağrı 3 korkmayı seviyoruz ama...

Cevapsız çağrı 3 korkmayı seviyoruz ama...
 

İlkini, neredeyse tamamen boş, en alt katta ve yağmur nedeniyle koridorlarından su sızan ürpertici bir salonda izlememin de etkisiyle cidden korkunç bulmuştum.

Uzak doğu sinemasını sevmişimdir hep. Özellikle korku filmlerini. Çoğunda mantık hatası vardır ve asla sonu anlamlı bitmez ama yine de severim. Cevapsız Çağrı ise tabii ilkinden bahsediyorum. Mantıklı başlayıp neredeyse tamamen mantıklı bitiyordu. Efektleri gerçekten çok iyiydi. Koltuğumda birkaç kez irkildiğimi hatırlıyorum. Ve o malum melodi… Filmden sonra çok aradım cep telefonuma indirebilmek için.

Cevapsız Çağrı 1 Japon korku sineması için iyi bir örnekti bana göre Halka’ ya fazlasıyla tercih ederim.

İkincisinin çekildiğini öğrendiğimde sevindim ama aklımdan da geçmedi değil. Umarım konudan fazla uzaklaşmamışlardır… Ama ne mümkün 2. si ilkiyle alakasızdı. Malum melodi hariç. Burada da küçük korkunç bir kız ve aniden ortaya çıkan görüntülerle irkitme taktiği uygulanmıştı ama ilki kadar başarılı değildi.

Ve geldik üçüncüsüne yakında gösterimde. Maalesef serinin son bölümünde efekt kullanma gereği duymamış yönetmen. Kurbanlar teker teker ölürken en azından korkunç bir surat ya da tavanda uçuşan saçlar görmek isteyen izleyici hayal kırıklığına uğruyor. İlk filmdeki Mimiko filme dahil bir de bildik melodi ama havada asılı kalmış. Yani Cevapsız Çağrı 3 ü izledikten sonra hiç korkmadan ayrılıyorsunuz sinemadan.

Korkmayı seviyoruz. Korku filmlerinin gişe sonuçları ve gösterime giren bir korku filmi salonunun yoğunluğu buna en iyi kanıt. Ama iyi korkutulamıyoruz. Artık çıktıktan sonra etkisinde kalacağımız iyi korku filmleri bekliyoruz. Kendi adıma özellikle de uzak doğunun bu işi isterse başaracağına inanıyorum. Tabi konudan uzaklaşmadan kalmayı başarabilirse…

 
Toplam blog
: 14
: 1119
Kayıt tarihi
: 21.03.07
 
 

Film eleştirmeniyim. Gösterimdeki ve gösterime girecek olan filmler hakkında bilmek istedikleriniz i..