Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Kasım '07

 
Kategori
İlişkiler
 

Cevapsız cevaplar...(Kendinle yüzleşme)

Kadın: Ahmet’i gördün mü?

Adam: Az önce çıktı. Hatta biraz acele edersen yetişebilirsin ona.

Kadın: Sana yardım etmemi ister misin? Hep böyle mesaiye mi kalıyorsun? Karın hiç şikayetçi olmuyor mu bu durumdan?

Adam: Bu her zaman olan bir durum değil. Genellikle mesaiye kalmam.

Kadın: Biliyor musun bakışların insanın içine işliyor. Senden çok hoşlanıyorum. Benimle yatmak ister misin? Bana istediğin herşeyi yapabilirsin? Hiç bir şeye itiraz etmem. Bak kalbim nasıl yerinden fırlayacak gibi atıyor.

Adam: Lütfen daha fazla ileri gitmeden burada keselim. Bunun doğru bir şey olduğunu sanmıyorum.

Kadın: Neden? Yoksa beni çekici bulmuyor musun? Sence çok mu yaşlıyım?

Adam: Hayır bunu demek istemedim. Evliyim ve karımı seviyorum. Ayrıca Ahmet’de yakın bir iş arkadaşım. Bunun ikimiz içinde doğru bir şey olduğunu sanmıyorum.

Kadın: Peki ya, karının ve Ahmet’in kesinlikle bundan haberleri olmayacak olsaydı o zaman yapar mıydın?

Adam:....


19 Kasım 2007
Haşim Arıkan
http://hasimce.blogspot.com/

 
Toplam blog
: 110
: 1108
Kayıt tarihi
: 05.02.07
 
 

Kimliksiz bir yazanım aslında... Bazen benim, bazen senim, bazen de herhangi biriyim. Belki d..