Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Süheyla Çalışkan

http://blog.milliyet.com.tr/haci

21 Ekim '08

 
Kategori
Uzay
 

Cevapsız sorular

Cevapsız sorular
 

Emekli bir savaş pilotunun açıklamaları vardı bugün gazetede, UFO diye adlandırılan tanımlanamayan bir cismi vur emri aldığını anlatıyor.Yine aynı gazetede yakın tarıhte cereyan eden farklı karşılaşmaların örnekleri veriliyor. Konu üzerine çekilen onlarca filmin yanı sıra yazılan kitaplardaki gerçeklik dudaklarımı uçuklatıyor.

Yaradanın şu kocaman evreni yalnızca biz garip insanlar için var ettiğini düşünmek biraz bencillik olur gibi geliyor. Kuran’ı Kerim’de yazan şu satırları anımsıyorum “Biz sizi yaradılanların çoğuna üstün kıldık”. Meleklerden ve tüm ruhani varlıklardan üstün kılınan insandan, şeytanın dahi secde etmesinin beklendiği insandan daha üstün olan varlıklar kimler??

Dünya üzerinde, Amerika topraklarından Çin’e kadar rastlanan ve hala kesin bir açıklama bulamamış izlerin sahibi kimler? Atlantis teorisini, Azteklerin Meksika topraklarında inşa ettikleri dünyanın en büyük piramidinin sırrını, Peru’daki ICA taşlarının gizemini araştırdıkça daha çok inanasım geliyor insandan üstün varlıklara.

İlk insan diye adlandırılan Adem’den öncesine dayanan üstün uygarlıkların izlerimi bunlar yoksa, bilmiyorum. Ümit etmekten öte bir şey gelmiyor elimden, kopya koyundan kopya insana adım adım yaklaşan bilim ve ilim adamlarının bu gizemleri de çözeceğini ümit ediyorum sadece. Ya da her alanda olduğu gibi bilmemiz gerekenden fazlasını öğrenmemiz mümkün olmayacak.

Ve dönüyorum Yaradan’a, bizleri gönderdiği bu imtihan dünyasından alırken yanına adil olan hakkın sahibi Yaradan’dan alırız yanıtları belki.

Düşünmeye programlanmış beynimiz hiç uyumuyor, okudukça, araştırdıkça, tartışdıkça daha çok düşünüyor daha çok sorguluyor. Yanıtsız kalsada sorularımız bazen, boşa geçmiş zaman dilimlerinin pişmanlığını yaşamayalım son anlarımızda, sormaktan ve sorgulamaktan vazgeçmeyelim, bilimden, bilinmezden zevk almasını bilelim.

 
Toplam blog
: 58
: 550
Kayıt tarihi
: 15.10.08
 
 

Yeni başlangıçlar üzerine sınadı beni Yaradan, altından kalkacak gücü de beceriyi de verdi şükür,..