Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Haziran '19

 
Kategori
Magazin
 

Cevapsız Sorular

Hayatta 3 şeyi merak ediyorum.
 
*Barselona'da ki La Sagrada Familia bazilikasının inşaatı ne zaman bitecek?
 
*Instagram hikayelerini görüntüleyenler hangi algoritmaya göre sıralanıyor?
 
*Ex'ten next olur mu?
 
İlk ikisi elbet bir gün yanıt bulur ama üçüncü soru hep yoruma açık bir muamma kalacak.
 
Eskiyle yeniden yola çıkılır mı? Bana sorarsanız, yenisine sağlık. Bir vazo düşünün; kırılırsa eskisi gibi yapıştırabilir misiniz? Ya da yenisini aldığınız için o vazoyu çöpe attınız. Öbür gün gidip çöpten alsanız bile gözünüzde aynı değeri olur mu? İlişkilerin hassasiyeti de böyle; naif ve kırılgan.
 
Aynı soruyu Instagram hesabımdan takipçi arkadaşlarıma sordum. Gelen yanıtlardan beni güldüren 10 tanesini seçip aşağıya bıraktım, keyifli okumalar.
 
Ex'ten next olmaz, sex olur! Ömer Öztop
 
Sen hiç evini taşıdıktan sonra eski evine taşınanı gördün mü? Mazhar Gencer
 
Aman bir kez daha ağzımızın tadı bozulmasın Ali Rıza Bey! Deniz Gümüştekin
 
Ne demiş Konfüçyüs: "Arkana bakma çünkü o yöne gitmiyorsun!" Sevil Kurt
 
Tıp dilinde yorumlamak en mantıklısı bence; ex ölmüş biri demektir. Onur Demir
 
Next body olur, iyi de olur. Recep Daldaban
 
Olmaz. Gelsin yenisi denir yola devam edilir. Şenay Aymak
 
Denenen denenmiştir; olsaydı devam ederdi. Denenmişi denemek yok, önümüze bakalım. Müge Ertürkmen
 
Tavuk yumurtadan çıkar, mühim olan tavuktan yumurtayı çıkartmak. Erkan Deron
 
Bir tanesini Allah bildiği gibi yapsın şimdi bile görmek istemem, bir tanesi de next oldu hatta evlendik. (evliliğin akıbeti için isim vermiyorum)
 
 
Toplam blog
: 28
: 50
Kayıt tarihi
: 12.04.19
 
 

Kadir Has Üni. Bilgisayar Müh. & Berlin HTW "Uluslararası İşletme" bölümleri mezunu. İTÜ İşletme ..