Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Eylül '08

 
Kategori
Doğal Tedaviler
 

Ceviz övmeye geldim

Ceviz övmeye geldim
 

Ceviz


Doğal Tedavi

Daha çok erkeklerde görülen saç dökülmesi artık kadınlarında korkulu rüyası. Sağlıksız beslenme menopoz, stres, tiroid gibi bazı hastalıklar nedeniyle kadınlar da saç dökülmesiyle karşılaşıyor.

"Şaç kadının ziyneti'dir" derler. Gerçekten de öyle değil mi? Hangi kadın "kelliği" saçsız olmayı ister? Hiç birimiz istemeyiz... Benim saçlarım oldum olası kısadır ama uzun saçlı olanlar saçlarını, "savura savura" gezmeyi çok severler. O uzun gümrah saçların birgün dökülüyor olduğunu görmek, kadınları çok üzer diye düşünüyorum.

Babaannem, saç dökülmesine karşı bazı "doğal ilaçlar"ı anlatırdı. Bunların bir ikisini hatırlarım. Zeytinyağı ve
"sığır iliği" idi.. (Haftada bir gün uygulanması gerekir) derdi... Babaannemin tavsiyelerini ancak birkaç kez uyguladığımı hatırlıyorum..

Geçtiğimiz günlerde bir tv kanalında, Kozmik Bilim Uzmanı Prof.Dr. Ahmet Maranki ile tanıştım (!)..

Doktor Ahmet Maranki'den; Cevizin aynen "beyin"e benzediğini.. Ceviz yemenin beyni güçlendirdiği gibi, saç dökülmesine karşı; "Ceviz kabuğu" nun kaynatılıp süzülüldükten sonra, bu suyla saçlara friksiyon yapılırsa saç dökülmesinin durduğunu, saçların beyazlanmasının da önlendiğini öğrendim.


"Ceviz kabuğu" saçlarımıza (!) iyi gelecek onları koruyacaksa ne mutlu bize..

Denemekte yarar var. Ne de olsa "ceviz kabuğu" .. Zararı yok ki..


Sağlıklı günler dilerim.

Gülriz Yiğit

 
Toplam blog
: 258
: 1033
Kayıt tarihi
: 10.08.08
 
 

Ankara'da doğdum. Balıkesir'in  ilçesi Ayvalık'ta yaşıyorum. TSM ve  tiyatronun biraz da olsa toz..