Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ağustos '16

 
Kategori
Öykü
 

Cevizli peynir

Cevizli peynir
 

Ahu?

Cevap ver bana lütfen Ahu ? 

Geç kaldım biliyordum....

Geç kaldım değil mi? Yine geç kaldım ? Doğru söylüyorlar uğursuzum ben! İşe yaramaz uğursuz! Hay cevizli peynir kaşalotu beni ! Cevizli peynir de nerden çıktı şimdi? Canım mı çekti ne? Amaaan hay bin kunduz ! Geç kaldın ya hu be adam ne diyorsunda böyle saçma sapan ! Ne olacak şimdi.... 

Ahu söyle hadi ne olacak şimdi,bilirsin sen ne olcağını ha söyle hadi?

 

Zaman...

Zaman, kapağı açık kalmış unutulmuş bir parfüm şişesidir...

Mis kokusu yayılır önce mest eder  egzoz altı ciğerleri...

Bahar bahçe oldurur elleri

Zaman sonra azalır koku...

Azalır zaman...

Yalnızca şişe kalır başlı başına...

Doğumlara geç kalır zaman

Ölümlere geç kalır aman

Kendin olmaya geç kalır yaman

Belki geç kalır sana kalır

Belki geç kalır ona kalır

Bir sokak başında rast kalır

Kalır bir yerlerde 

En eskilerde

En yeni kentlerde

İkisi bir yerde

Arbede vefasız kitaplarda

Ve yahutta

Köşe yazılarında

Bu sıralarda unutulmuştur parfümün kokusu 

Şişe mi?

Şişeyi yalnızca

eski zaman koleksiyoncular

çöpçüler

götürürler..

 
Kayıt tarihi
: 27.05.16
 
 

Daktiloya Çekilecekleri Biriktiren İstifçi ..