Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Eylül '08

 
Kategori
Doğa Sporları
 

Çevre dostlarım.

Çevre dostlarım.
 

Yine de bisiklet.


Merhaba, çevre dostu olan tüm insanlar. Doğa sporu ile ilgilenen, bu vesile ile bisiklete binen, dağlarda yürüyüş yapan tüm çevreci arkadaşlar.

Gerek ulaşımını yürüyerek ya da bisiklete binerek yapan çevrenin güzel insanları... İlk önce motorlu taşıtlara binmeyip kendinizi doğaya ve spora adadığınız için sizlere bu sayfam da teşekkür etmek istedim. Neden m?

Türk insanına bisikleti tanıtmak için yazmış olduğum bloglara kulak verdiğiniz için. Genelde çocuklarımıza sınıf geçme hediyesi olarak algılanır toplumumuzda. Hâlbuki bisiklet bir ulaşım aracıdır. İşte bundan dolayıdır ki bloglarımda daima bu hususa dikkat çektim. Bloglarımı okuyan her kimse yazılan bu bloglarıma gülen de olmuştur, gülmeyip de kendine bisiklet alan ve binen de.

Örnek mi?

NİLGÜN ÇAKIRCI.

Sevgili Nilgün Çakırcı birkaç aydır blog yazmıyordu. Ben de merak etmiştim neden yazmıyor diye. Ama birkaç gün önce yazmış olduğu son bloğunda bizlere tekrardan merhaba dedi. Bloglarını merak eden arkadaşlara anti parantez haber vermiş olayım, arkadaşımızın neden blog yazmadığını bloğunda izah ettiği üzere tatildeymiş ve tatilde de bol bol bisiklete binmiş. Pedala basarken de hep aklına ben gelmişim.

Nilgün Hanım, üstelikte bir hanım olarak bisiklete binerken neler hissettiniz, duygularınız nelerdi. Bizimle bunları paylaşmak istiyorsanız bir blogta bunun için yazar mısınız?

Çevreyi kirletmemek adına hakikaten sizler çok büyük işler yaptınız.

Siz, Nilgün Çakırcı olarak blog yazarlarına, blog okurlarına ve dolayısıyla Türk halkına bisikleti öneriyor musunuz?

Nilgün Çakırcı gibi bisiklete binen blog yazarı arkadaşlar sizler de destek veriyorsanız bir bllogta sizde yazar mısınız?

Eğer yazarsanız sevinirim.

Çünkü ben burada 2 yıla aşkın bisiklet sporunu yeteri kadar olmasa da doğa sporu kategorisinde bloglar yazıp bisikleti işlemekteyim.

Demin bir inceleme yaptım. Şimdiye kadar “Doğa sporları” kategorisinde 75 adet blog yazılmış ve bunlardan 31 tanesi bana aittir. Hatta doğa sporlarının bir parçası olan bisiklet konusunda bir tek ben yazıyorum diyebilirim.

Demek ki doğa sporlarına bu kadar önem veriyoruz.

Ben bu işe başvurdum arkadaşlar. Geleceğimiz için ve çocuklarımıza, torunlarımıza küresel ısınmaya karşı doğayı koruma adına artık bir şeylerin yapılması gerekiyor. Çünkü zaman hızla akıp gidiyor. Dünya gittikçe ısınıyor. Yarın her şey çok geç olabilir. Motorlu taşıtların artık daha fazla kirletmelerine gönlüm razı olmuyor. Bunun önleminin bisiklete binmekle geçiyor sevgili arkadaşlar.

Bisiklete binen dostlar bisikletin gelişimi için sizler de bloglar yazınız.

“Bir elin nesi var, iki elin sesi var” özdeyişiyle ben tek bir el olmayım, bilakis eller çoğalsın.

 
Toplam blog
: 540
: 3176
Kayıt tarihi
: 02.01.07
 
 

Hiç bir motorlu araca binmeyi sevemedim. Daha doğrusu sevdiremediler. Onun yerine iki tekerlekli ..