Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Mart '17

 
Kategori
Şiir
 

Ceyda & Umut

Ceyda & Umut
 

CANLARIM...


Canımsın sen benim, candan ötemsin.
Ellerin hep sevgiyle yüreğime değsin.
Yavrum ,can kızım nasıl bir mucizesin,
Dünyama doğan ışık,güneşin ikiz eşisin.
Aydınlık olsun ömrün, sana nazar değmesin.
 
Umudumsun sen benim can parçası varlığın.
Mutluluğun mutluluk, hüznün bana yaradır.
Uğurumsun canım oğlum varlığın bir armağan.
Talih senden yana olsun ,bu gönülden duamdır.
 
Can kızım ,güller açsın yüzünde
Ebediyen uzak olsun hüzün yüreciğinden.
Yok birtanem senin tadın dünyada hiçbirşeyde
Dualarım,düşlerim,gönlüm hep üzerinde.
Annesinin balböceği hep kon güzelliklere.
 
Uçuç böceğimsin ninniler söylediğim.
Mutluluk sebebimsin sevgimle beslediğim.
Ummanlarla yarışsın sevinçlerin ömründe
Tut benim canım oğlum, merhameti yüreğinde.
 
Cıvıl cıvılsın yavrum, kuşlara özenirsin.
En kederli anımda yaşama sevincimsin.
Yüreciğin hep doğruya kanatlansın can kuşum,
Değer bil, kıymet bil asi olma birtanem
Ara, bul, mutluluğu senden gizlenemesin.
 
Umut ol, barış ol düştüğün gönüllerde.
Mutsuzluğa uğratma dokunduğun canları.
Uzamasın vefa ile aranızdaki yol,
Tut sıkı sıkı oğlum ömrüne can olanları.
 
Yavrularım, kuzularım yaşama sebeplerim
Umutum, Ceydam gönül kelebeklerim,
Elbet size, ikinize hep güzel dileklerim,
Şükürler olsun sizi bana verene,
Mevlam hiçbir anaya, 
Mevlam hiçbir yavruya 
Sonsuz özlem vermesin.
Canlarım, yaşamınız aksın berrak su gibi
Sarılın birbirinize sarmaşık güller gibi.
??Evin Annesi.01.02.2017
 
Toplam blog
: 6
: 98
Kayıt tarihi
: 05.03.17
 
 

Hayatın tam kalbinde, eğitimdeyim. ..