Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ekim '17

 
Kategori
Edebiyat
 

Ceylan Gözlüm

          Ceylan gözlüm, kapat gözlerini hisset beni. Yanında olduğumu, sana baktığımı, dokunup saçlarını okşadığımı, gözlerinden öptüğümü.

          Sev, yine gülsün ceylan gözlerin. En kötü anlarda kapat gözlerini. Hep yanında yanıbaşındayım. Sen yüreğimin sahibi; Gözbebeğimin en güzel yerinde saklısın. Gözlerimden akan yaşlarla kayıp  gidersin diye korkuyorum. Aldığım her nefeste sen varsın.Toprağın suya hasret olduğu gibi sana hasretim.

         Seneler geçtikce özlediğim, özleyeceğim tek gerçeğimsin. Kimileri seviyorum der ezberlemiştir. Kimileri gerçekten sevmiştir diyemez. Ben seni gizli sevdim. Senelerce demek isterken sustuğum Ceylan gözlüm. Aldığım nefes kadar kıymetlimsin. Belki zamansız sevda benim sevdam.Zamansız da olsa seviyorum seni, hayatımın gerçeği bitmeyen düşlerimin prensi. Bu satırlar da anlatmak kolay olsa da söylemek zor be ceylan gözlüm.  Sana olan sevdamı anlatırken, yüzüm kızaracak elim ayağım titreyecek belkide dilim tutulacak biliyorum.

Sen benim dünyanın servetine bile değişmeyeceğim , paha biçilmez hazinemsin.Tek isteğim son nefesim de  omuzlarına yaslanmış ceylan gözlerine bakarak ''Seni seviyorum ceylangözlüm'' diyebilmek.

       Sevmek buysa ''Seni deli gibi seviyorum ceylagözlüm''

                       Hatice Büyükarı...

 
Toplam blog
: 89
: 164
Kayıt tarihi
: 20.08.17
 
 

Kız Meslek Lisesi mezunu. Ev hanımı. Okumayı ve yazmayı seven biriyim. Gerçeklerle uyumlu olması ..