Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Aralık '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Çeyrek bilet aldım!

"Bir tam bilet vereyim sana Abi!"

"Yok! Bana bir çeyrek yeter!"

"Otuz milyon Abi!"

"Yedibuçuk yeter Osman! Azarım sonra!"

"Yok Abi sen bozulmazsın!"

Tava geldim iki çeyrek bilet aldım.

Hayallerim yedi buçuk milyona göre benim! Gece yatarken yarım saatimi buna ayırıyorum! Tam bilet alsaydım iki saat ki çok kötü!

"Karı, gelirken kalemle kağıt getir! Işık da açık kalsın! Gözlüğü de unutma! "

"Işıkta uyuyamam ben!"

"Kafana yorganı çekersin! Önemli projelerim var!"

Biletlerden haberi yok! Olsa kızar! Hayallerle avunuyorsun der!

"Komşu ne kadar masraf etmişti oğlunu evlendirirken?"

"Ne bileyim?"

"Yarın bir sor onu!"

"Pek niyeti yok!"

"Nasıl yok? Ölmemi mi bekliyor yoksa? Söyle ona yavaş yavaş bulsun bir tane artık!"

"Define buldun gibi konuşuyorsun!"

"Hanım biliyorsun herşeyim planlıdır benim. İki bin on yılının planlamasını yapıyorum! Otuz yıldır hangi planımda sapma oldu? "

"Hangisi tuttu desene?"

"Çek kafana yorganı hadi!"

Beş yüz bin liraya iyi bir düğün yaparım. Yedi gün yedi gece! Balayını da Kanarya adalarında geçirirler! Ben de hanımla safariye gitmeyi düşünüyorum! Kongoya! Kedileri sever.

"Bak karı, buradaki kediler bizdekilere benziyor mu? Kocaman kocaman şeyler! Maşallah ne güzel beslemişler. Git de şunların başlarını okşa, pisi pisi de bakalım!"

Yüz de öyle gider!

Bir beş yüz de bizim yedi gece yedi gündüz için!

Yarım saatim doldu!

Hesaba yarın devam ederim! Parayı hemen bitirmeyeyim!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..