Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Haziran '06

 
Kategori
Futbol
 

Çeyrek finaller

Bir önceki dünya kupası blogumdan bu yana 21 gün geçti. Finansal piyasalar çok hareketli olunca fazla zaman ayıramadım.

Önce çeyrek finale çıkan takımlardan bahsedeyim. Beni en çok şaşırtan takım Fransa oldu. Grup maçlarında ki o kötü oynlarından sonra İspanya'nın sürklase etmesini bekliyordum ancak unuttuğum tecrübenin, acemilerden ağır basacağı olmuştu. Diğer takımlarda ise o kadar büyük bir sürpriz yok sadece Avustralya'nın son saniyede şüpheli bir penaltı sayesinde elenmesiydi.

Maçlar bazen oldukça keyifsiz geçiyor. Yok hayırpopüler futbol yazarları gibi açık futbol-kapalı futbol geyiğine girmeyeceğim. Benim gördüğüm takımlar ruhsuz oynuyorlar. Maça kendini veren takım sayısı çok azbir tek Avustralyalılar vardı onlarda elendi. Almanlar biraz takım ruhu ile oynuyorlar.

Çeyrek final maçlarına bakacak olursam da bugün Almanya-Arjantin maçı çok zevkli olmayacağını söyleyebilirim. Dünya kupasındaki karşılaşmalarında Almanya'nın 2 ye1 üstünlüğü var. bir maçta berabere bitmiş. Her iki takımda tam kadroyla çıkabiliyorlar.

Bugünkü diğer çeyrek final maçı ise İtalya-Ukrayna arasında. Kağıt üstünde favori İtalyanlar olsa da ben Ukrayna'nın kazanacağını düşünüyorum. İlk olarakİtalya'da ki soruşturma oyuncuları her ne kadar etkilemediklerini söylüyorlarsa da futbolcular etkilenmiştir. İkinci olarak da defansta Nesta sakat ve Materazzi cezalı sadece ve sadece üçüncü seçeneklerini oynatacaklar o bölgede. ukrayna'da ise sadece voronin sakatlığı sebebiyle yok.

Bugün için benim tahminim yarı finalistler Almanya ve Ukrayna şeklimde.

bol gollü, zevkli ve çekişmeli maçlar seyretmemiz dileklerimle.

 
Toplam blog
: 5
: 364
Kayıt tarihi
: 09.06.06
 
 

35 yaşında, çok okumaya çalışan, okuduklarını, gördüklerini, yaşadıklarını, düşünerek birbirlerine b..