Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Temmuz '12

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Cezaevinden kitap bekliyorlar

Cezaevinden kitap bekliyorlar
 

Cezaevlerine kitap gönderelim.


Yurt genelinde cezaevlerinde  binlerce  mahkûmlarımız vardır. Bunlara “kader  mahkûmları” diyoruz. Her birinin ayrı ayrı sorunları, dertleri ve özlemleri vardır. Cümlesine Allah kurtarsın diyorum. Hepsine buradan selam ve saygılar  gönderiyorum. Geçen gün  Posta Gazetesi'nin  "Çengelli Pano" ( 16 Temmuz  2012 )   köşesinde  birkaç duyuru içimi  yaktı, geçti .

Bu köşede Bir babanın feryadı vardır. Aynen yazıyorum:

Bir Babanın Feryadı:

Aslen Düzceliyim. İzmir’de ikamet ediyorum. Ben infazımın yanması sonucu 12 senedir hapisteyim.

İlker, İlknur, ilke isminde 3 evladım var. Evlatlarımı 8 senedir göremiyorum. Evlat sevgisini, özlemini, hasretini anlayan herkesin mektuplarını bekliyordum.

İlkin Cankurt 

E,.Tipi Kapalı Ceza İnfaz Kurumu

Sol müşaide oda NO: 20 - YOZGAT.

İkinci duyuru da şöyledir  aynen sunuyorum:

“KİTAP BEKLİYORUZ “

 İzmir – Ali Ağa’dan da bir başka vatandaşımızda bizlerden  kitap bekliyor. Dileğini aynen yazıyorum.  Ve hemen yarın adı geçen adrese bir koli kitap gönderiyorum. İlk koli benden olsun. Allah kurtarsın diyorum.  

" 2005’den beri cezaevindeyim. Burada vaktimi okuyarak geçiriyorum. Aynı zamanda  Açıköğretim öğrencisiyim. Cezaevi Kütüphanesinde kitap yok. Çünkü cezaevi yeni. Siz okuyuculardan evinizde bulunan ve okuyup bir kenarda kaldırdığınız kitaplarınızı göndermenizi rica ediyorum. Ne tür kitap olursa olsun. Biz mahkûmların ihtiyaçlarına karşılık gelecektir.

Şimdiden tüm okuyuculara  teşekkür…

Ömer Efe

1 Nolu T Tipi K.C.E,

Cezaevi. Aliağa – İZMİR.

 
Toplam blog
: 2227
: 832
Kayıt tarihi
: 27.06.09
 
 

1946 Mardin ili, Kızıltepe ilçesi'nin Esenli köyünde doğmuştur. İlk ve ortaokulu Kızıltepe'de bit..