Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Aralık '18

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Cezalar Caydırıcı Olmalı

Cezalar caydırıcı olmalı.Uzun yazışmalardan sonra her gün karşıdan karşıya geçtiğim yaya geçişine sesli sinyalizasyon sistemi taktırdım. Zaman zaman sorunlar yaşansa da yazışarak çözüyoruz. Bir görmeyenin tek başına karşıdan karşıya geçmesi çok güzel. Kimseden yardım almadan işlerimizi küçük düzenlemelerle yapabiliriz. Yalnız bu mutluluğu bana çok görenler var. Nasıl mı, anlatayım. Bu günlerde sürekli gelip geçtiğim yaya geçişine araç park edilmeye başlandı. Her defasında resimlerini çektiriyorum. Polise şikâyet ediyorum. farkındalık olsun diye sosyal medyada paylaşıyorum. Ama araç parkı devam ediyor. Bin kerede olsa polise şikâyet edeceğim resimleyeceğim. Hatta slâyt haline getireceğim. Şarkısı da biz ayrılamayız olacak. Neden biz ayrılamayız. Çünkü sizler ne kadar engel koyarsanız koyun biz o engelleri aşa aşa hedeflerimize varacağız. Dün yağmur yağıyordu. Birini bulup resim çektirdim. Plakasını okutup polise bildirdim. Birilerini bekletmek ve yağmurda ıslanmak  geçenlerde de inşaatın işgalini belgelemek için epey soğukta beklemiş ve fotoğraflatmıştım. Olsun belgelemeye devam edeceğiz. Kaldırım işgallerine engellilere ayrılmış park yerlerine yaya geçitlerini işgale caydırıcı cezalar getirilsin. Üniversiteler sosyal sorumluluk projeleriyle halkın bilincini yükseltsin.
Salih Arıkan,Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..