Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Temmuz '07

 
Kategori
Blog
 

Cezalıyım, küsüm kendime kırgınım

Cezalıyım, küsüm kendime kırgınım
 

Kendime ceza vermeliyim aslında, ceza ile kalmayıp bir de kendime kırılmalıyım, yetmedi bir kızılcık sopası bulup ellerime ellerime vurmalıyım..

Şaştım yanıldım İngilizce bir şarkı adını yazma gafletinde bulundum, yazmasam da olurdu elbet ama benim için önemli bir şarkı idi o bana huzur ve mutluluk veren bir şarkının beni üzeceğini hiç düşünmemiştim doğrusu..

Kendimce gönlümce yazdım, elbet hatalarımız oluyor bunu düzeltmeye çalıştım olmadı sonunda dedim ki belki de bir blogcu bana doğrusunu yazar, öğrenirim diye ya da editörlerimiz geri çevirir o şarkıyı çıkarırım diye düşündüm.

Şarkıyı aslında adını yazmasam bile ifade etmiştim içinden denizin sahile vuran dalgalarını müzikle bize sunan ruhumuzu dinlendiren bir şarkı desem; o da olacaktı, bunun yerine bir yorum aldım bir arkadaştan bilemiyorum beni gerçekten inciten hatta alay edercesine bakın görün araştırın, aslında o şarkı sizin basite indirgediğiniz gibi bir şarkı değilll bir daha görmiyeyim haa dercesine bir uslupla yazılmıştı.
Bana kırılmayın diyordu, kendinize kırılın? buyur????

Hiçbirimiz mükemmel değiliz, alkış, ya da "aman ne hoş yazmışsın" denmesini ve aferim beklemiyoruz, burada paylaştığımız duygu ve düşüncelerimiz, burası olmasa belki de hiç paylaşamayacağımız, daha neler anlatabilirim diye çevremize daha dikkatli bakarak en küçük bir detaydan hikayeler ya da sonuçlar çıkararak paylaştığımız güzel bir ortam burası. Bir çeşit rahatlama, işimden evime geldiğimde merakla bakıyorum, okuyorum blogları ve buradan edindiğim pek çok bilgiyi, çevremle paylaşıyor onlarında böyle güzel bir uğraş içersine girmesini istiyorum.

Aslında o şarkı adını yakın bir arkadaşım yazıyı okuyarak hatalı yazdığımı belirtip, düzelt istersen dedi, yazı yayında idi, ben de artık orijinal hali ile kalsın istedim. Pişman değilim yine olsa yine aynını yazarım.

İngilizce öğrettiler de biz mi öğrenmedik, bizimkisi okunduğu gibi ya da uydurduğum gibi..

Önemli olan verilen mesaj..İmla hatalarını düzelteceğiz elbet, eleştiriye de açığım ama incitici, çok bilmiş edasında yazılanlara değil...

İlk satırlara başladığımda birkaç damla yaş süzüldü inanın, klavyem ve ekranım şahit..

Yazmak ilaç gibi, kime öfkelendi iseniz yazın inanın çok iyi geliyor ama kırıcı olmadan incitmeden yapıcı olmalı yıkıcı değil değil mi ama..:) sevgi ile kalın...

 
Toplam blog
: 292
: 1094
Kayıt tarihi
: 08.03.07
 
 

Yazmaktan hoşlanan... Kelimeleri renklendiren bir sihirbazım ben.. Bodrum'da yaşamaktayım.. Sev..