Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ocak '12

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Charlize'nin memeleri

Charlize'nin memeleri
 

Charlize Theron


Ciddi bir gazetenin haberine göre, benim gibi milyonlarca erkek, Charlize Theron'un göğüslerinin takviyeli olduğunu duyunca  hayal kırıklığı ile "YIKILMIŞIZ"

Sizleri bilemem ama, ben bu genellemeye itiraz ediyorum. Niçin? Bu kadın bir oyuncu. O, akıllıca rolünü yaparken beni ilgilendiren, vereceği mesajlardır. Eserin bütünlüğü içinde bir kişilik oluşturacak, ben de yaşamda  böyle istisnai durumların olabileceğini düşünerek zekâ kapasitemi geliştireceğim. Yani, bu oyuncu sunduğu rolle benim kültürüme katkıda bulunacak. Rolüne uygunluğu, yönetmen tarafından da onaylandığına göre bana düşen görev oturup adam gibi oyunu izlemek olmalıdır. Oyuncu göze hoş görünecek fiziki önlemlere baş vurabilir. Bu topluma saygının bir gereğidir.
 

Bu uğurda kimler neler yapmıyorlar ki. Her türlü estetik değişimlerle yeniden yaratılmış bedenlere yabancı değiliz. Charlize dürüst davranarak, göğüsleri daha dik dursun diye alttan takviye kullandığını itiraf etmiş. Doğrusunu yapmış. İzleyicilerini aldatmaya gönlü razı olmamış. Şunu anlayalım artık. Hangi bayan yataktan kalktığı gibi sokağa çıkıyor? Az ya da çok, hepsi daha güzel görünmek için girişimde bulunuyorlar. Kişilerin doğal hallerini çok da merak etmeyi saygısızlık sayarım. İnsanların ne şekilde görünecekleri kendi tercihleridir.

Buradan yola çıkarak varmak istediğim sonuç şudur: Mevcut algılarımız ve bu algılarımızın tercümanı olan medyamız yanlış yoldadırlar. Bir izleyici sinemaya, göğüs, kalça ,bacak izlemek için mi gidiyor? Ve bu izleyici gördüğü tombul göğüsler sahte çıkınca ne oluyormuş:
 

YIKILIYOR MUŞ...

Olacak şey değil. Ben de diyorum ki;"'YIKILMADIM AYAKTAYIM"


Bugün ve gelecekte en büyük sorunumuz, hayata kasıklarımızdan bakma zaafımızdır. Ve maalesef maddî çıkar uğruna medya da bu olumsuzluğu habire körüklemektedir. 

Abartılan cinsellik, doğuracağı yığınla sosyal sorun yanında, beyinlerin de verim gücünü azaltacak; insanlar ilkel cinsiyet motiflerinin asiri olacaklardır. Bir adım daha ilerisi şu soruyu akla getirebilir: İnsanlar hayvanlaşıyor mu?

Not: Bu yorum, daha sağlıklı kuşaklar yetiştirmenin önündeki engellere dikkat çekmek için dile getirilmiştir. Tutuculuk ve bağnazlıkla ilişkilendirilmemeli. Saygılarımla.

 
Toplam blog
: 163
: 1230
Kayıt tarihi
: 15.01.07
 
 

1941 yılında Trabzon'da doğdum. 1961 Erzurum Yavuz Selim İlköğretmen Okulunu bitirdim. 1965 A..