Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Temmuz '10

 
Kategori
Siyaset
Okunma Sayısı
526
 

CHP, MHP, BDP ve DİSK

CHP, MHP, BDP ve DİSK
 

Kemal Türkler’in kemikleri sızlamıştır, Süleyman Çelebi’nin DİSK başkanı olarak yaptığı açıklama sonrası..

DİSK hayır diyecekmiş.!!

12 Eylül en çok kimin üzerinden geçti.

Süleyman Çelebi bu açıklaması ile karanlığın sesine katıldı, sonra katledilişinin 30. yılında Kemal Türkler'inTopkapı'daki mezarı başına indi. Tarih Süleyman Çelebi ve tayfasını karanlığın sesine katıldılar diye yazacak...

Evet kızgınım ergenlik çağım Ulus’ta Maden-İş bürosunda geçti. İşkenceden geçtim. Tanıdığım bir çok insan işkence gördü.

Biz unutmadık, bu süreç 12 Eylül ile hesaplaşmanın yolunu açıyor, ancak solculuğu tekeline almış bu herifler Ak Parti ile kavgadan başka bir şey düşünmüyor. Ya da Süleyman Çelebi CHP’nin milletvekili adayıdır, bilinmez...

1982’de 12 Eylül Anayasasına hayır diyen referandumda evet der. Gerisi kıvırtma..

Bu ülkede bu "Milli Cephe" değişime direniş cephesi bu kez böyle oluştu: "CHP, MHP, BDP ve DİSK"

BDP’ye şu yazıda söyleyeceğimizi söylemiştik zaten: http://blog.milliyet.com.tr/BDP_nerde_duracagina_karar_versin__BDP_
_CHP_ve_MHP_ile_ayni_safta/Blog/?BlogNo=239759

Kabaca hayır ya da boykot aynı kapıya çıkar; işkencecilere destek, bu ülkede bir nesli yok edenlere destek, çekilen acılara ihanet.

Yani Geçici 15. Maddenin kalkmasına hayır demeye mi başladınız? Aydın Tiryaki önermişti ya; ha bire bi ara tartışmıştık. şimdi o da hayır cıdır. Sizin hiç samimiyetiniz yok mu?

Ya da Sendika ve grev hakkı genişlemesin mi?

Askeri yargının görev alanı sınırlandırılmasın mı?

Anayasa Mahkemesi üyelerinin sayısının arttırılması, Anayasa Mahkemesi'nin kapısı tıpkı gelişmiş ülkelerdeki gibi geniş katılımlı bir şekle dönüştürülmesin mi?
HSYK üyelikleri ile Anayasa Mahkemesi'ne seçilecek üyelerin seçiminde seçim adaletini sağlamaya yönelik nisbi temsil sistemi getirilmesin mi?

Yani, HSYK'nın kuruluşu ve işleyişinde kapalı sistemine son verilmesin mi?

Hiç yetmez ama evet.. Daha iyi öneri, değişime yönelik başka bir olanak var mı?.

Ya değişime ilişkin bir yağmur damlası da olsa destekleyeceğiz. Ya da akıl almaz bir şekilde işkencecilerimizi savunacağız.

Cahit Koytak’tan İşkenceden geçmiş tüm hayırseverlere:

“Melankoli
yarı uyanık, yarı uykuda
kendi ayaklarımızla mı geldik
bu yıkıntıya?

yoksa yüzlerine bizim masklarımızı geçiren,
ruhlarını bizim boyamıza batıran
başka birileri mi dolaşıyor

bizim tenlerimizde,
bizim yaralarımızla,
bizim sızlanmalarımızla?

sanki ölmüşüz, ölmüşüz de
başka tenler kullanıyor
bizim hikâyelerimizi.

sanki ölmüşüz, ölmüşüz de
gömmemişler bizi, fakat
mezarla sıvamışlar cesetlerimizi. “

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Sayın Erdağı merhaba. CHP - MHP - BDP ve DİSK derken unuttuğunuz küçük bir ayrıntı ve küçük bir parti var. Hasan Polatkan'ın damadı, Emin Çölaşan'ın da sevgili kuzeni, Demirel'in biricik emanetçisi Hüsamettin Cindoruk ve başkanı olduğu DP. Selamlar.

Haydanlı 
 08.08.2010 20:08
 

Sayın Erdağı merhaba. CHP - MHP - BDP ve DİSK derken unuttuğunuz küçük bir ayrıntı ve küçük bir parti var. Hasan Polatkan'ın damadı, Emin Çölaşan'ın da sevgili kuzeni, Demirel'in biricik emanetçisi Hüsamettin Cindoruk ve başkanı olduğu DP. Selamlar.

Haydanlı 
 08.08.2010 20:07
 

Şimdi disk faşist, darbeci, statükocu hak iş demokrat, ilerici devrimci mi oluyor? Güldürmeyin beni. Çıkarın şu Akp gözlüğünü gözünüzden. Biat dedikleri böyle bir şey oluyor demek ki...

kartal0634 
 29.07.2010 21:50
 

herkes istediği şekilde oyunu verir. bu anayasa değişiklik paketi bence de yetersiz ama ne yazık ki daha kapsamlısının yapılabilmesi için de bu paketin halk nezdinde onaylanması gerekiyor. Çok haklısın insanlara demokrasi için bir adım atma fırsatı sunulurken kalkıp buna hayır demek ya da boykot etmek darbeci zihniyetle aynı amaca hizmet eder. tabii ki akpnin iktidarından hoşnut olmayabilir ve muhalefet edebilir insan, ama söz konusu olan vesayet ve 12 eylül zihniyetini delecek özgürlüklere dair haklar iken bence de paketi evetlemek gerekiyor. hem evet demek hem de bu paketle yetinmeyip akp'yi demokrasi ve özgürlükler konusunda zorlamaya devam ederiz. sevgiler, selamlar.

Başak ALTIN 
 24.07.2010 18:18
Cevap :
elbette yahu... bu kadar selamlar sevgiler çok...  25.07.2010 18:50
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 443
Toplam yorum
: 1131
Toplam mesaj
: 1
Ort. okunma sayısı
: 1233
Kayıt tarihi
: 13.09.07
 
 

MB zengin kültürel bir eksen; düşüncelerimizin buluştuğu, tartıştığımız, birbirimizi etkilediğimi..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster