Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Temmuz '15

 
Kategori
Siyaset
 

CHP' nin geleceği Selin Sayek Böke'dir.

CHP' nin geleceği Selin Sayek Böke'dir.
 

Selin Sayek Böke. halen CHP' Merkez Yönetim Kurulu üyesi ve Bilkent Üniversitesi öğretim görevlisidir. İnternette hakkında detaylı bilgiler bulunduğundan, ben tek bir cümleyle bilgi vermekle yetindim.

Kariyeri, konuşma üslubu, belagat yeteneği, iddialarını sağlam kanıtlarla açıklaması bir TV programındaki oturumda dikkatimi çekti.

Gerçekten yıldız gibi parlayan, her bakımdan lider olma niteliklerini taşıyan ve  ekonomik ve mali konulardaki analizleri ile Sn. Böke, bende büyük bir hayranlık yarattı,

1950 yılından beri çok değerli liderlerle çalışan, fakat bir türlü tek başına iktidara gelme başarısını gösteremeyen CHP'nin, artık İMAJ değiştirme zamanının geldiğini uzun zamandır düşünmekteydim.

CHP'nin kabuk değiştirmesi ve halkımızda CHP muhalifleri tarafından yaratılan olumsuz algının değiştirilmesi zamanının geldiğine inanmaktayım.

İşte Selin Sayek Böke'nin CHP için büyük bir fırsat olarak ortaya çıktığını TV oturumunda gördüm.

Gelecekte CHP'nin  lideri olarak tanımlayabileceğim  Sn.Böke'nin Türkiyemiz için de büyük bir şans olduğunu, tüm samimiyetimle ifade etmek isterim.

Her düşüncem ve temennim ülkemizin mutluluğu içindir.

Not:  13 Temmuz 2015 tarihi itibariyle Başbakanımız Sn. Ahmet Davutoğlu'nun koalisyon görüşmesi yapacağı CHP'nin heyetinde, Sn.Selin Sayek Böke'de yer almaktadır.

 
Toplam blog
: 472
: 959
Kayıt tarihi
: 26.01.10
 
 

1945 yılında Adana'da doğdum. Galatasaray Lisesi ve Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültes..