Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Şubat '14

 
Kategori
Güncel
Okunma Sayısı
1718
 

CHP cadı kazanı

CHP cadı kazanı
 

Grafik


CHP’de değişen bir şey yok.

Deniz Baykal zamanında partiden atılanlar şimdi daha güçlü konumdalar.

Efendim neymiş, ben gelirsem kendi kadromu da beraber getiririm.

Yani!

İstanbul’un güçlü baş aktörleri değişti, keza Ankara’da.

Kimin direktifiyle?

Kemal Kılıçdaroğlu ve Mustafa Sarıgül’ün.

Nerede en çok oy almış adaylar?

Hani demokrasi!

Koskoca CHP’den Ankara’yı yönetecek bir Mansur Yavaş çıkmadı.

Ankara’nın oyları bir önceki oyların altına düşerse o zaman görün, parti menfaati için ses çıkarmayan Muharrem İnce’yi.  

CHP’de demokrasi hasıraltı. Bunlar ki daha seçim bile yapılmadan yaşananlar.

Demek ki CHP şeffaflaşmayı savunurken, birilerini hala kayırabiliyor ve diğerlerinin hakkını çiğneyebiliyor.

Siz asıl başarısız geçecek bir seçimden sonra olacakları görün.

Niye başarısız?

Çünkü CHP savunduğu ilkelerle hareket etmiyor.

Parti içinde oy çokluğu ile belirlenen adayların hakkına tecavüz ediliyor. İstenilen isim oy çokluğu ile gelirse ne ala, gelmezse ben atarım zihniyeti var gene.

Tecrübeli belediye başkanları dururken rahat yaşam süren ve tecrübesizleri belediye başkanlığına atamak da neyin nesi?

Yıllardır Ankara, İzmir ve İstanbul’un ilçe belediyelerini her zorluğa rağmen kazanan belediye başkanlarının aday gösterilmemesi ve onların yerine başkanın ve Mustafa Sarıgül’ün istekleri doğrultusunda keyfi atamalar yapılması partiyi içten bölmektedir.

Her şeye rağmen parti tabanı ses çıkarmıyor… Henüz!

Neden?

CHP’yi bölmeyelim… İktidar yolunda engel olmayalım!

30 Mart’ta her şey belli olacak ama tahminim;

AKP % 43

CHP % 28

MHP % 16

Bu, farklı konuşup sandık başına gelince seçmenin kullandığı oyun rengidir.

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Bir de yıllardır sizin gibi anket sonucu açıklayanlar ve düşünenler yüzünden CHP nin oyu bir türlü yükselemedi .Sanki AKP de parti içi demokrasi varmış gibi sürekli CHP yi eleştirilyor..Benim bildiğim iktidar eleştirilir muhalefet eleştirir, ancak bizim ülkemizdeki sol grup 50 parça olduğu için onlar kendilerini eleştirirken kendilerinde eksik ararken , AKP gibi hiçbir yeterliliği olmayan bir grupda CHP zaten elinden birşey gelmez onlar bir işi beceremez laflarıyla oyları alıp süpürür. Bunda sizin de katkınız çok saygılarım la.

burak yeter 
 15.02.2014 13:09
 

ÖNCEKİ YORUMU İLAVETEN; YA BİR DE PARTİ İÇİ DEMOKRASİNİN UYGULANMAYIŞI VE KAFA KOL İLİŞKİLERİ İLE SEMİREN,FEODAL KAFALI AĞALAR, SELAMİ ABİ,KADIKÖY,SÜLEYMAN EFENDİ ANTALYA GİBİ, SAYIN RTE'nin DE "PARALEL YAPI" DEDİĞ GİBİ, BUNLAR BUNCA SEMİRİNE KADAR NEREDE İDİNİZ SAYIN KILIÇDAROĞLU ? SAYIN GÖKHAN GÜNAYDIN, BENİM MEMLEKETİM ORTACA'da,BELEDİYE BAŞKAN ADAY ADAYI OLARAK BİZE YAPMADINIZ "ÖNSEÇİMİ" güvenilirliği ayrı bir konu,MECLİS ÜYELERİNE "ÖNSEÇİM" YAPTINIZ,BAŞVURU GÜNÜDEN SONRA ADAMLARINIZI ALDINIZ,ÖNSEÇİME GİRMEDEN MECLİS ÜYESİ YAZDINIZ,10.SIRAYA DÜŞENİ 1.SIRAYA ALDINIZ,NEDİR BUNLAR, EY BENİM 90 YILLIK ÇINARIMIN YENİ FİLİZLERİ ???? HALK BİLMEZ SİZ BİLİRSİNİZ,KENDİ SEMİRTTİĞİNİZ NERON'lar,KENDİ HATALARINIZ,İKTİDARA BU KADAR YAKIN OLDUĞUMUZ BİR ZAMANDA NEREYE GİDİYORUZ ALLAH BİLİR,HA BİZ KİMMİYİZ ? BİZ HALKIZ,HALK,BİZİM KÜSME LÜKSÜMÜZYOK GÜNÜ GELİNCE HESAP SORMA GÖREVİMİZ VAR VE CHP RUHU TAŞIMAYANLARI BU PARTİDEN TEMİZLEME GÖREVİMİZ VAR,GÜZEL VE AYDINLIK GÜNLERE KAVUŞMAK İÇİN ACİLEN...

Ortaca Mugla 
 14.02.2014 13:55
 

Yurtdışında bir vatandaşımızın çocuğu olur,oranın nüfus dairesine gidip çocuk yazdırılacak,babamız varıyor nüfus dairesine,ha düşünür,de düşünür,dolanır gelir yine düşünceli,memurlar sorar; size nasıl yardımcı olabiliriz ? diye,emmim de;çocuk yazdıracağım ama erken öi yazdırayım geç mi yazdırayım bir türlü karar veremedim der,memurlar da beyefendi;gününde yazalım derler; emmim de;bakın ben bunu hiç düşünmedim der, CHP'nin işi de bu; hani ANDIMIZ'a sahip çıkıyorduk, ortada dolaşanları bir test edelim bakalım, ANDIMIZ kriterlerinden geçebileceklermi ? diyelim ki geçtiler; gelin bakalım; bir de 6 OK'a uyum testi yapalım tabii ki başta BÜYÜKLERİ,PARTİ İLERİ GELENLERİNİ... VE TABİİ Kİ DE ADAY ADAYLARINI, KAÇ KİŞİ GEÇER BU TESTLERİ... aday adayı olmak için para yatır, NEREDE HALK'çılık ? ÖNSEÇİM YAPACAĞIM DE, BUNU DİYEN D E BAŞTA SAYIN KILIÇDAROĞLU, ONDAN SONRA DA YAPMA, YANİ KENDİ PARTİLİ İNSANLARINI KANDIR, ASLINDA BU KANDIRMAKTAN DA ÖTE, ULUSAL YA DA ULUSLARARASI MAHKEMELERE GİDECEK 1 İŞ,

Ortaca Mugla 
 14.02.2014 13:47
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 27
Toplam yorum
: 226
Toplam mesaj
: 0
Ort. okunma sayısı
: 4612
Kayıt tarihi
: 21.10.06
 
 

Sosyal adaletin varlığından şüphe eden, dünyanın birçok yerini gezmiş, varolmanın bizim seçimimiz..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster