Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Aralık '07

 
Kategori
Siyaset
 

CHP'de revizyon

CHP'de revizyon
 

Artık kaçarı yok.

CHP'nin bir revizyona ihtiyacı var.

Öyle ya da böyle.

Arada bana soruyorlar, neden CHP'yi eleştiriyorsun? diye.

Eleştiririm.

AKP'yi eleştirirken ses çıkarmayan bir grup konu kendilerine geldi mi rahatsız oluyorlar.

İncelemek lazım.

Bu parti mevcut erkin en büyük alternatifiyse, her şekilde eleştiririm.

Ben eleştiririm, eleştirilmem değil.

Başkası da beni eleştirir.

Yapıcı her türlü eleştiriye açığımdır.

*

Gözü kapalı savunmayız hiçbir şeyi.

Oy vereceksiniz.

Size (normal şartlarda) 5 senede bir verilen hakkı kullanacaksınız.

Konular gelip geçiyor ortada parti adına bir şey yok.

Kendi içinde karamsarlıkla kavrulup gidiyor.

Deniz Baykal, 4 seçim kaybettin artık gitme vakti diyoruz.

İlle de ben kalacağım diyor.

En yaşlı 2 milletvekili yine bu parti içinde.

Hani gençler?

Artık arayın ki bulun.

Gençlik adına hiçbir şey yok.

Faaliyet oranı 0.

Mustafa Sarıgül ben geleceğim diyor.

Ama onun da ufku açık değil.

Açıkcası ben güvenemiyorum.

Ciddi bir revizyon şart.

Yoksa önü karanlık bu partinin.

Atatürk'çüyüz diyorlar Atatürk adına birşey yok ortada.

Cumhuriyet'çiyiz diyorlar keza aynı.

Fettullah Gülen'e karşı şöyle böyle mücadele ettik, engelledik diyorlar, sonrası yok.

*

Örgütlenme seviyesi oldukça düşük.

Bireysellik ön planda.

Yeniliğe kapalı.

AKP'de muhafazakar.

CHP'de.

Biri sağdan biri soldan.

Hiç öyle çağdaşlık naraları atmasınlar.

Parti kendi içine kapandıkça halktan da uzaklaşıyor.

Halktan uzaklaştıkça mevcut oyunu başka alanlara kaptırıyor.

Kemik bir kadroyla nereye kadar.

Sözlere gelince herşeyi çözenler eyleme gelince ortada yoklar.

Yapmayın beyler, bayanlar.

Bırakın bu inadı Deniz Baykal.

Kendiniz için değilse bile ülke için birşeyler yapmak isteyen her partili.

El ele CHP'yi önü açık, modern, eylem gücü yüksek bir parti olması için çalışabilirsiniz.

Yoksa ne size yararı var bunun ne de bize.

Özgün Kaplama

 
Toplam blog
: 278
: 1369
Kayıt tarihi
: 16.01.07
 
 

Küçük bir kız çocuğu masumiyetidir yazmak, her satırı her cümleyi her kelimeyi tekrar tekrar gözden ..