Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Kenan UNUS MATEMATİKÇİ ve AKADEMİSYEN

http://blog.milliyet.com.tr/kenanunus

11 Ağustos '14

 
Kategori
Siyaset
 

CHP'de yollar tükendi

Ne zaman kendimizi kandırmayıp gerçekçi olacağiz? Ne zaman olaylara gelişimlere objektif bakacağız. Ne zaman ilkelerimizi ve dik duruşumuzu koruyacağiz?

Ben tüm sayfalarımda yazılarımda ve tartışmalarımda çatı adayı Ekmel isabetli aday olmadığı gibi CUMHURİYET e bakışının hiçte Erdoğandan farklı olmadığını belirttim. Baştan bu yana başka altarnatif yaratılmalı demiştim... CHP seçmen tabanını altarnatifsiz birakti. Yetmiyormuş gibi CHP yi ortanın sağına taşıyan, ilkesiz nerede durduğu bilinmeyen hallere dürüşüren Kılıçdaroğlu masaya yumruk sallıyarak ''tıpış tıpış sandığa gideceksiniz'' diretmesi yapıyordu.

Şunu hesaplıyamamışdı CHP yöneticileri CUMHURUN Başına; CUMHURİYET karşıtları gelemez.

Bunları dile getirirken akıl almaz afarozlar, hakertetlere uğramıştım. Demiştim ki sakın ''11 parti Ekmeli destekliyor'' demeyin. Çünkü AKP kalkıp 11 parti bir Erdoğan etmedi derler.

Yine dıyorum bu gidişle CHP solculardan değil sosyal demokratlardan bile oy alamaz.. Yarından tezi yok Kılıçdaroğlu ve ekibi gitmeli ve de hesabını vermeli.
                                               
Kenan unus
                                      
MATEMATİKÇİ-YAZAR 
 
Toplam blog
: 9
: 105
Kayıt tarihi
: 16.04.10
 
 

Orta öğretim, üniversite ve iş yaşamım Ankara' da sürdü. Çeşitli kamu ve özel kurumlarda matemati..