Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Mart '11

 
Kategori
Güncel
 

CHP iktidar olursa

CHP iktidar olursa
 

CHP İktidar Olursa


AKP ye Ergenekon davası üzerinde yapılan eleştrileri okuyordum ve aklıma geldi. Hani AKP yargıyı baskı altına almakla ve kendisine risk olarak gördüğü kişi ve kesimleri tutuklatmakla suçlanıyor. Diyelim ki bu doğru. Bişey daha diyelim, AKP iktidar olamadı, seçimi kaybetti ve CHP tek başına iktidar oldu. 

Eee sonra? 

Ergenekon sanıkları sebest mi kalacak? Yani bu dava düzmeceydi diyerek CHP bu kişileri serbest mi bırakacak? Görünen tablo ve açıklamalardan ben bunu anlıyorum. İktidara gelirsem ben bu kişileri serbest bırakıcam diyorlar. Tepkilerinin sebebi bu olsa gerek. Yoksa kendisi serbest bırakmayacaksa çıkıp bu kadar eleştirmesinin yaygara yapmaktan başka bir sebebi olmasa gerek. 

AKP gitti, CHP geldi... Peki CHP bu Ergenekon sanıklarını nasıl serbest bırakmayı düşünüyor? Hani ben düşündüm de, hukuk çerçevesinde bir çözüm bulamadım. Kendilerini hukukun üzerinde görüp, eleştirdikleri ve tepki gösterdikleri kişiler gibi yapıp, yargıyı baskı altına alıp serbest bırakılmalarını mı sağlayacaklar? Yoksa Terörü suç kapsamından mı çıkartacaklar? İstedikleri bir savcının göreve getirilmesi için tehdit mi edecekler? 

Bunun hukuk çerçevesinde nasıl yapılabilirliği konusunda henüz kendileri bir çözüm üretmiş değiller. Yani Ergenekon davası hukuksuz bir şekilde geldiyse, hukuksuz bir şekilde de bitecek... Bu mu yani dürüstlük ? 

Peki nasıl olsa kendine bu kadar güveniyorlar, iktidara gelicez diyorlar, nasıl olsa bu davayı öyle yada böyle bitireceklerini söylüyorlar o zaman Ergenekon kapsamında tutuklanmış olan şahsiyetleri partilerine katmakta ve Milletvekili adayı yapmakta ısrarlarını anlamak mümkün değil. "Nasıl olsa biz bu kişilerin öyle yada böyle yargılanmasına izin vermeyiz " gibi bir tavır içerisinde olmanın, eleştirdikleri partinin " Nasıl olsa biz her şartta yargılarız" şekildeki tutumundan bir farkı yoktur. 

Saygıyla kalın. 

 
Toplam blog
: 28
: 444
Kayıt tarihi
: 23.04.10
 
 

Merhabalar, Balıkesir de ikamet ediyorum. 30 yaşındayım. Muhasebe işi ile ilgileniyorum. Genel olara..