Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Mayıs '10

 
Kategori
Siyaset
 

CHP kadınlara da yönetim kadrolarına gelin diyebilecek mi?

CHP kadınlara da yönetim kadrolarına  gelin diyebilecek mi?
 

Kahraman Türk Kadını, sen yerlerde sürünmeye değil, omuzlar üstünde göklere yükselmeye layıksın.

Mustafa Kemal Atatürk

***

CHP’ 33. Kurultayını yaptı.

Genel başkanını seçti.

Parti meclisinin de çoğu yeni isimlerden oluştu.

***

Ben CHP’i içinde erkek statükosu sonlanacak mı, parti içi demokrasi olacak diyen genel başkan kadınlara söz sahipliği verecek mi işte onu merak ediyorum.

Esas o zaman parti içi demokrasi sağlanmış olur.

***

Kadına seçimden seçime gel vitrin ol başkana, milletvekiline değil de;

Gel başkan adayı ol.

Gel milletvekili adayı ol.

Gel il, ilçe başkanı ol diyebilecek mi yeni oluşum?

***

Aday olacak kadınlardan maddi talep ne olacak?

Ne değişecek Atatürk’ün kurduğu CHP’de kadınlar adına?

Bir merakım o.

***

Yoksa eski tas eski hamam mı devam edecek?

Eski tas…

Eski hamam…

***

Ya kadınlar?


Evet siz, ben hepimiz ne yapacağız ?

Arka planda kalmayı mı sürdürecek, yoksa siyaset arenasında biz de varız diyecek miyiz?

***

Unutmayın kadınlar daha iyi siyaset yapar …

Ne diyorsunuz sevgili dostlar?

 
Toplam blog
: 334
: 456
Kayıt tarihi
: 26.07.07
 
 

Yaşama değer veren bakış açısıyla biraz antika sayılabilecek düşüncelere sahip bir insanım. Geçmişte..