Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Temmuz '20

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

CHP Kurultayıyla İlgili

CHP

Kurultay yapıyor

Bakıyorum sağa sola

Dinliyorum konuşulanlarI

Genel olarak

Olumsuzluk beyan ediyorlar

Kurultayın

CHP’ye bir şey kazandırmayacağını

Söyleyip duruyorlar

Daha doğrusu

Söyleyenler AKP’den yakınanlar

Ve halkı CHP’den kopuk görüyorlar

CHP

Ağzıyla kuş tutsa

Yine bir işe yaramaz bu halk nazarında

Diyorlar

Bunu söyleyenler

İleri basında ileri gelenler

Donup kalıyorum doğrusu

Umutsuz olmak

Umutsuzluk yayımcılığı yapmak

İleri basında

İsim yapmış insanlara yakışmaz

Ben yakıştıramıyorum doğrusu

Bu yaklaşım halkta

Umutsuzluk yaratıyor halkın ümidini kırıyor

Ve genel olarak da

Halkın CHP’ye olumsuz bakmasına sebep oluyor

Bu noktada

Ben şunu öğütlüyorum canlarım

Ey halkım

Umutsuz olma asla diyorum

Ve ekliyorum

Siz genel olarak

Yakınıp duruyorsunuz bu günlerde

Bu böyleyken

Sizin muhalefete soğuk bakmanız yanlış

Şunu bileceksin halkım

Halkın mutluluğu

Güçlü muhalefet eşliğinde iktidardadır

Yani sevgili halkım

Muhalefete “sittir et şunu ya” demeyeceksin

Muhalefete güç vereceksin

İktidara kim gelirse gelsin

Muhalefet güçlü olacak

Bakın görün o zaman

Siz halkımız nasılda mutluluk yaşayacaksınız

Diyeceksin

“Bak iktidar dediklerini yapacaksın

Yapmazsan

Bak aslanağzını açmış bekliyor”

Bu bağlamda

CHP’ye düşense

Yazılı ve görsel basının

İktidarca ele geçirilmiş olması

Asla CHP’ye zul gelmeyecek

O

Halka gidecek

Odalarında

Koltuklarında oturup

“Olduğu kadar olur ne yapalım” demeyecek

Bütün varlığıyla

Halk için düşünecek halka anlatacak

Halkın gereksinimlerini saptayacak

Çözümlerini de

Halkın anlayacağı şekilde halka anlatacak

Halkın düşüncelerini de kayda geçirecek

CHP

Şunu aklından çıkarmayacak

O

Olmazları oldurup bağımsızlığımızı

Kazandırıp

Bize bu Cumhuriyeti bağışlayan

Bilge liderimiz Atatürk’ün partisidir

Yani

CHP olmazlardan yakınmayacak

Oldurarak yola çıkacak yol alacak iktidara

Şunu iyi bilecek CHP

Kadrolaşmayı

Bilen yapabilen sahip olabilen

Ve yakın olma ilişkisi gelişmiş insanlardan kuracak

Bu insanlar

Tüm olmazları oldururlar işte

Yetkili kimse

Kullanabileceği kişileri değil

Gerektiğinde hayır diyebilen insanları

Toplayacak yanına

Çalışma arkadaşlarında bu özellikleri arayacak

Benden bu kadar

Dilerim sözlerim CHP önde gelenlerine ulaşır

Ve dikkate alınız

 

Yüzünüz hep güleç olsun canlarım

 

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..