Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Eylül '18

 
Kategori
Siyaset
 

CHP’li CHP’yi Güçlü Olmadığı İçin Eleştiriyor Ama CHP’nin Savunduğu İlkeler İçin Güç Gerekmiyor

CHP’li CHP’yi Güçlü Olmadığı İçin Eleştiriyor Ama CHP’nin Savunduğu İlkeler İçin Güç Gerekmiyor
 

Küskünler, sandığa gitmeyenler, hizipçiler şunlar bunlar…

Ben CHP’nin eskidiğini düşünüyorum, asırlık parti olmaz; adı değişsin, yeniden kurulsun, gerekiyorsa bazı dalları budansın…

CHP’ye böyle bir eleştiri yok, bu benim eleştirim…

Asıl eleştiri bu aslında…

Güçlü olmadığı için… Dünya lideri mi olsun, Afrin’e mi gitsin? Güç dediğiniz bunlar mı?

Devrimciler CHP devrimci olmadığı, milliyetçiler milliyetçi olmadığı filan…

Devrimci ne ya! Partinin düşüncelerine bakarsın, ilerici fikirler yoksa haklısın.

CHP’nin savunduğu görüşlerle milliyetçilik bağdaşmaz. Atatürk milliyetçiliği 100 yıl öncesinin fikri, milliyetçilik bize uymaz. Kimliklere saygı olacak ama.

Bir de CHP’nin kendisi olmadığı, AKP’ye benzediği (AKP böyle kazanıyor ya ben de kazanırım diye) eleştirisi ki ben de katılıyorum bu eleştiriye…

Partide yanlışlar yapılıyor, yanlış kişiler de var ama beğenmeyenler diyelim (beğenmedikleri için oy vermeyenler) yanlış yapıyorlar; adalet barış gibi insanlık değerlerini savunuyor olması bile önemli. Sırf bunun için oy verilir.

%7’lere yaklaşan küskün mü diyelim beğenmeyen mi sandığa gitmeyen kitle gerekçeleri ne olursa olsun çok ciddi yanlış yapıyorlar.

Değişim istiyorlarmış, barış yerine savaşı mı savunsunlar?

CHP’den ben iktidar beklemiyorum (belki ittifakla falan) ama demokrasiye inananların oyunu almalı.

Erdoğan güçlü şunu yapıyor bunu yapıyor, ülkenin yarısı ona oy veriyor… Demokrasi diye bir derdi yok, barış diye bir derdi yok, onun yaptıklarını CHP yapamaz.

%7’lik bir kesim CHP’ye oy vermiyor… Güçlü değil diyorlar nasıl güçlü olacak? Savaşa karşı savaş yapmaz, barışı savunuyor ona buna çatmaz.

Sizin istediğiniz bunlar değil demek ki…

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..