Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Mayıs '10

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

CHP Liderini buldum!

CHP Liderini buldum!
 

Kaynak:İntenet


Çok düşündüm, taşındım, doludan aldım boşa koydum, karizmayı ekledim, dürüstlüğü hiç çıkarmadım, amacı aşmadım; pek çok isim vardı aklımda layığı ile bu işi yapacak ancak az önce bir şimşek çaktı, hani olur ya bazen…

İsmi açıklayacağım, ancak şimdi değil!

Zaman darlığındayım, umarım rahat zamanı yarın/ ya da bir sonraki gün yakalarım ve nedenleriyle birlikte sizlerle paylaşırım…

Sevgiyle kalın!

Not:Yorum yanıtlarım da aynı nedenden dolayı gecikmiştir, bilgilerinize…

Gülgün Karaoğlu

Mayıs, 16/2010

 
Toplam blog
: 1269
: 1343
Kayıt tarihi
: 18.09.07
 
 

İzmir, 1963 doğumluyum. Dokuz Eylül Üniversitesi İngilizce bölümü mezunuyum ve özel bir şirkette ..