Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Şubat '18

 
Kategori
Güncel
 

CHP Meselesi

CHP Meselesi
 

Durmadan
CHP Kurultay sonrası konuşuluyor
Çoğu kez CHP yerlere vuruluyor
Kemal Kılıçdaroğlu’nun
CHP Genel Başkanlığına layık olmadığı
Vb. olmadık şeyler söylenip duruyor
Ben öncelikle
Söz söyleyenlere bakıyorum
Siyasete atılma yeterliliklerini tamam görüyorum
Buradan onlara şöyle sesleniyorum
Kardeşim Kılıçdaroğlu’nu
Beğenmiyorsan yeterli bulmuyorsan
Demek ki sende bir şeyler var
Var ki söyleyip duruyorsun
O zaman çık ortaya ben adayım de
Anlat kendini güzel bir şekilde
Ol aday ve kazan CHP Genel başkanlığını
Yap ne yapacaksan
Yönet şu ülkeyi bir güzel
Mutluluk yay ülke geneline
Bu işler
Oturduğun yerden laf sokuşturmakla olmaz
Bu böyle
Böyle de gelelim şimdi konumuza
Mesele genel balkan meselesi değil CHP’de
Mesele şu
CHP halkı kavrayamıyor
CHP öncelikle bu noksanlığını giderecek
Halkı kavrayacak
Halkın önceliklerini ciddi şekilde saptayacak
Onların bilimsel çözümlerini belirleyecek
Halka anlaşılır biçimde anlatacak
Ve CHP mensupları
Kendi aralarında gruplaşmalara girmeyecekler
Hep beraber olacaklar
El birliği dil birliği gönül birliğine gidecekler
Bilinsin ki
Ancak birlikten güç doğar
Herkes düşüncesini açıkça söyleyecek
Kimse bu söylenenden gocunmayacak
Fikirler söylenmezse tartışılmaz
Tartışılmayınca da yararlı yararsızı anlaşılmaz
Ortak paradigma oluşmaz
Ortak paradigma oluşmayınca da
Ortak savaşım gerçekleşmez
Böyle olunca da bir varlık görülmez ortada
Ortak paradigma ortak çıkarlardır
Ortak çıkarlar belirlenirse
Onlar halka güzelce anlatılır
Ve bu iş için özel örgütlenmeler oluşturulur
Herkes de ortak çıkarı için işin içine çekilir
Bunun için
Şu üç adım çok önemlidir
Birincisi dikkat çekme
Halkın dikkatini saptanan konulara çekeceksin
İkincisi güdüleme
Halka bu çalışmalar sonunda kazanacakları kazanımlar
En anlamlı şekilde anlatılacak
Halk bu gelişmeleri merak edecek
Yanında yer alacak başkalarını da buraya çekecek
Üçüncü adımsa
Konu çok düzgün şekilde halka anlatılacak
Giriş gelişme sonuç en belirgin şekilde ortaya konulacak
Anlatım sonunda
Karşılıklı sorular sorulacak yanıtlar alınacak
Halk CHP’yi kavrayacak
CHP halkı kavrayacak
CHP halk için halkla beraber şiarını asla elden bırakmayacak
İşte CHP’ye lazım olan bunlar canlarım
Gerisi aldatmacadır aldatmaca
Böyle olunca da halkı bulamazsın yanında
Son sözüm
CHP lider değil beraberlik ruhu arayışına koşmalı
Sağlıcakla kalınız

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..