Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ekim '15

 
Kategori
Siyaset
 

CHP milletveki Özgür Özel, biraz HDP ve PKK dersi çalışmalıdır...

CHP milletveki Özgür Özel, biraz HDP ve PKK dersi çalışmalıdır...
 

Genç, ağzı da laf yapıyor ama; "bilgi sahibi olmadan,fikir sahibi olunmaz"...


CHP Genel Başkanı Kılıçdaroğlu, "Çözüm Sürecini" kastederek, sık sık "BU MESELEYİ BİZ ÇÖZERİZ" diyor; ama...

Bunu yapamayacaklarını, geçtiğimiz günlerde CNNTürk'e misafir edilen CHP'li milletvekili Özgür Özel'in, programa gazeteci olarak katılan Nedim Şener'in soruları karşısında düştüğü çaresizlikten anladım...

Programa, Özgür Özel ile birlikte diğer bir CHP milletvekili Aykut Eroğlu ile diğer iki gazeteci daha katılmıştı.

Ama konumuzun odak noktasında CHP milletvekili Özgür Özel ile gazeteci Nedim Şener olduğu için, diğer milletvekilini ve diğer gazetecileri konu etmeyeceğim.

Nedim Şener, ısrarla Özgür Özel'e, "CHP, PKK'nın özyönetim taleplerine nasıl bakıyor ve silahları nasıl devreden çıkaracak?" diye ısrarla soruyor...

Milletvekili Özgür Özel, ısrarla sorulan bu soru karşısında, "hık-mık" denen bazı anlamsız şeyler söylüyor; bir şeyler geveliyor ve ikna edici bir şey söyleyemeyince, hemen AKP'ye yüklenmeye başlıyor...

Nedim Şener, aynı soruyu tekrar soruyor; bu sefer gülerek, bence biraz da dalga geçerek...mYanıt yok; ama yine AKP'ye yüklenerek işi, AKP'nin başarısızlığına bağlıyor...

Bir başka gazeteci, Uğur Mumcu, bir zamanlar ne demişti :

"BİLGİ SAHİBİ OLMADAN, FİKİR SAHİBİ OLUNMAZ"

CHP Milletvekili  Özgür Özel'in, gazeteci Nedim Şener'in karşısında düştüğü durum aynen böyleydi...(x)

İşte bunun için, bloğumun başlığında, CHP'li Özgür Özel'e "biraz HDP ve PKK dersi çalışmalıdır" dedim.

Burada, özellikle Kürt Sorunu, PKK Sorunu ve Çözüm Süreci konusunda, ciddi kaynaklara dayanan  8 ve 9 blogluk yazı dizileri ile birlikte, en az 40-50 arasında blog yazdım...Toplamı en az 200 sayfalık bir kitap olur...

Başata, CHP milletvekili Özgür Özel olmak üzere, diğer CHP milletvekillerinin de okumasını isterdim...Günlük gazete haberleri, bazı köşe yazarlarını okumakla elde edilen bilgilerle "BİLGİ SAHİBİ OLUNMAZ"...CHP milletvekili Özgür Özel örneğinde görüldüğü gibi "FİKİR SAHİBİ DE OLUNMAZ"...

cdenizkent

------------------------- :

(x) Üstelik bu sayın milletvekili, Çağdaş Gazeteciler Derneği ve Atatürkçü Düşünce Derneği tarafından verilen "2015 Uğur Mumcu Yılın Siyasetçisi" ödülünü almış...

 
Toplam blog
: 979
: 1425
Kayıt tarihi
: 11.12.07
 
 

İstanbul doğumluyum. İlk, orta ve lise öğrenimi İstanbul'da tamamladım. İstanbul Üniversitesi'nde..