Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Temmuz '10

 
Kategori
Siyaset
 

CHP muhalefet dersi almalı

CHP muhalefet dersi almalı
 

Daha önce AKP'nin, Recep Tayyip Erdoğan'ın Davos'taki çıkışını seçim arabalarında kullanmasını yadırgayarak blog yazmıştım. Ölen çocuklar üzerinden siyaset yapmanın yanlış olduğunu dile getirmiştim.

* * *

Şimdi ise CHP.

Malesef seviyesizce bir şarkı yaparak, çocuksu bir muhalefet yaptığını bir kez daha ispatlamış oldu.

* * *

Ben Kılıçdaroğlu'ndan bir şeyler bekliyordum, "iyi şeyler yapabilir" diyordum ama Başbakan sınırda çöktükten sonra konuşulan saçma sapan sözler ve bu şarkı benim Kılıçdaroğlu'na karşı düşüncelerimi suya düşürmüş oldu. Soruyorum size önemli olan sınıra gidip "bakın ben sınırda ayakta durabiliyorum, koca başbakan çöküyor" imajı mı vermek yoksa oradaki askere moral mi vermek?

* * *

Gelelim şarkıya, seçimlerde şarkı yapmak seçimi renklerdirir ama dozunu ayarlayarak. Görüyoruz ki CHP hiçbir seviyesi olmayan gereksiz ve çocuksu bir şarkı yaparak ne denli bir muhalefet yapmış olduğunu bir kez daha ispatlamış oldu. Ayrıca şarkının içinde "vatandaş hayır diyor" diye bir cümle geçiyor. Eğer vatandaş "evet" derse Kılıçtaroğlu böyle bir şarkı yapıldığı için ağlaşırmı bunu da merak ediyorum.

İşte size o şarkının sözleri.

Siyasette Recep Bey. Uzanmış da yatar. Oğlan gemicik almış. AKP suya batar. Hani benim Recebim Recebim. Hayır oyu vereceğim. ( Sana hayır diyeceğim ) Yasanı sandığa gömeceğim. Gemi dolu pırlanta. Atma Recep Bey atma. Ali Dibolar devri. Kesme naylon fatura ( Naylon fatura çakma ) Sandık gelir yanaşır. Recep boşa uğraşır. Vatandaş hayır diyor. Recep niye ağlaşır ? Recep Beyi tanırlar.Yolsuzlukta şanı var. Kılıçdaroğlu der ki, Hayır demekte yarar var. Hani benim Recebim Recebim. Hayır oyu vereceğim. Yasanı sandığa gömeceğim.

* * *

Birisinin CHP'ye nasıl muhalefet edilir diye ders vermesi gerekiyor. Yoksa "sen çöktün ben kalktım" oyunu oynarken "hani benim Recebim" şarkısıyla muhalefet ederse AKP daha çok seçim kazanır.

 
Toplam blog
: 61
: 1041
Kayıt tarihi
: 04.01.08
 
 

1983 doğumluyum. İzmir' de yaşıyorum. Bir kamu kuruluşunda memur olarak çalışıyorum. ..