Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Nisan '15

 
Kategori
Güncel
 

CHP'nin kedili seçim kampanyası "kedili" görselini beğendiniz mi?

CHP'nin kedili seçim kampanyası "kedili" görselini beğendiniz mi?
 

Sanırım, bu kedi sıradan bir sokak kedisi değildir; büyük olasılıkla CHP'nin "demokrat kedisi"(!?) "Şero"dur...


...BEN BEĞENMEDİM; ÜSTELİK DE CHP GİBİ KÖKLÜ BİR SİYASİ PARTİYE YAKIŞTIRAMADIM...

Bu kampanya filminin yapımcısını biliyorum ama, bu fikrin nasıl bir zeka ürünü olduğunu merak ediyorum... Çünkü çok basit...

Kedi trafonun önünden geçiyor; biz de "milletçe alkışlıyoruz"... Vay be!

Bu kampanya filminin başrolünü de, büyük olasılıkla, CHP'nin, popüler ve kedilerin en demokratı "Şero" oynuyor  anlaşılan...

Bence Şero'ya verilen görev çok önemli; seçimlerde elektrik  kesilmesini önlemek için, trafoları CHP karşıtı "kötü kedilerden" koruyacak...

Duyduğuma göre de, "ne olur ne olmaz" diye de, Şero'nun arkadaşı bir grup kedi, "Kötü Kedi Şerafettin"ini  ve arkadaşlarını, "trafolara zarar vererek elektrik kesintisine neden olmasınlar" diye takip ve kontrol altına  almışlar bile...(!?)

Eğer, önümüzdeki seçimlerde, CHP, %25-30 oy alırsa, bu başarıda "demokrat Şero"nun payı büyük olacaktır.

Bu kampanya görselini, CHP seçmenlerinin nasıl karşılayacağını da merak ediyorum, doğrusu...

Bana göre çocukça bir şey...

cdenizkent

11-Nisan-2015

 
Toplam blog
: 979
: 1425
Kayıt tarihi
: 11.12.07
 
 

İstanbul doğumluyum. İlk, orta ve lise öğrenimi İstanbul'da tamamladım. İstanbul Üniversitesi'nde..