Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Nisan '11

 
Kategori
Siyaset
 

CHP'nin koltuk sevdalıları...

CHP'nin koltuk sevdalıları...
 

Hani rahmetli Kemal Sunal’ın ‘Koltuk Kavgası’ diye bir filmi vardı ya… 

İşte CHP’de olanlar tam onun gibi… 

Kemal Kılıçdaroğlu ve yeni yönetim, 78 milletvekilini yeniden aday yapmadı ya... 

Sayın Deniz Baykal döneminin önde gelen partilileri liste dışı kaldılar ya… Hemen hemen hepsi bulabildiği bir televizyon kanalına çıkıp, yeni parti yönetimine veryansın ediyorlar… 

Neymiş efendim? O kadar hizmet etmişler de... 

Neymiş efendim? Yeni parti yönetimine kırgınlarmış da… 

Neymiş efendim? Ülkeyi işgal edenleri ülkeden kovan CHP işgal altındaymış da… 

Neymiş efendim? Kılıçdaroğlu’nun ‘Benim Adım Kemal’ sözüne güvenip yola çıkanlar yarı yolda kalmışlarmış da… 

Neymiş efendim? Kılıçdaroğlu ve ekibi, partinin ön sıralarına Alevi kökenlileri koymuşlarmış da… 

Neymiş efendim? Bu bir yenileşme değil, tasfiye hareketiymiş… 

Neymiş efendim? Parti merkez sağa açılmış mış da… 

Neymiş efendim? Bunun hesabı bir gün mutlaka sorulacakmış da… 

Aslında söylenecek çok söz var. Ancak böylesine koltuklarına yapışarak, bir türlü kalkmak bilmeyen, halktan kopuk, halkın sorunlarından uzak, partiye nefes bile aldırmayan bu kişilerin tasfiyesi, partinin geleceği açısından çok yararlı olmuştur. 

Eski genel başkan Deniz Baykal’ın dizinin dibinden ayrılmayarak, sözde politika yapanlar, bu zamana kadar hangi projenin altına imza atmışlar? 

Önder Sav ve ekibinin tamamen, Deniz Baykal’ın ancak kendisi ve birkaç yakın adamı (Osman Kaptan, Nur Serter) dışında herkesle, en azından meclis çatısı altında yolların ayrılması, partinin sağlıklı büyümesi için gerekliydi. 

Bu gün için televizyon televizyon, kanal kanal dolaşarak, CHP hakkında atıp tutan eski tüfeklerin, kendi menfaatlerini nasıl ön planda tuttuklarını hep birlikte izliyoruz. 

53 yıldan beri partiye hizmet ettiklerini söyleyenlerin, partiyi hangi aralığı sıkıştırdıkları malum. 

Bırakın biraz da başkaları hizmet etsin! 

Demek ki halk sizin ettiğiniz hizmetten memnun değil ki, partiye yüzde 20 den fazla oy vermedi. Siz halktan öylesine kopuksunuz ki, halkın gündemi ile sizin gündeminiz bir türlü örtüşmedi. 

Bundan sonra koltuklarda başkaları, yeni yüzler oturacak. Sizin yüzünüz iyice eskimişti. Hiç biriniz 13 Haziran sabahı gülümseyerek uyanamayacaksınız. Yani beklentileriniz gerçekleşmeyecek. Sizler o koltuklara bir daha dönemeyeceksiniz. 

Bunlar başarısız olursa, yenileri gelecek, ama siz asla o koltuklara bir daha dönemeyeceksiniz. 

Sizlerin dışında başka konuşan yok. Oysa AKP’de 167 milletvekilinin üzeri çizildi. Halen Bakan olanlar bir kalemde silindi… Oradan hiç çatlak ses çıkmıyor. 

Sizler koltuklarınıza yapışık mısınız? 

 

 
Toplam blog
: 3842
: 3093
Kayıt tarihi
: 23.03.08
 
 

Antalya'da 1956 yılında doğdum. Emekliyim, Üniversite mezunuyum. Evliyim, bir oğlum var Mimar. Gü..