Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ocak '13

 
Kategori
Siyaset
 

Chp'nin turşusunu kurdunuz...

Chp'nin turşusunu kurdunuz...
 

Chp'nin turşusunu kurdunuz...


Atatürk’ün arkasına saklanıyorsun! Sana bu hakkı kim verdi? Atatürk’ün mirasçısı mısın?

Ben, Chp’yi günlük yaşamda ki şöyle birisine benzetiyorum. Adam sosyal yaşamla ilgili biraz sıkışıyor sonra şöyle diyor "Benim babam, atam, ben şunlardanım biliyor musun?" Ya sen önce kendin ol be kardeşim. Bırakın artık geçmişte kim ne yaptıysa onun arkasına saklanmayın.

Biz cumhuriyetin koruyucusuyuz, biz Atatürk’ün kurduğu partiyiz zihniyetinden vazgeçin. Eminim ki Atatürk yaşasaydı bunların kulağını iyice çekerdi. Şımarık zengin çocuklarına benzetiyorum bunları. Chp başkanı gerçekten çok iyi bir insan saygı duyuyorum kendisine ama oranın adamı değil. Görmüyor musunuz, rakipleriniz çok güçlü, sizinle alay ediyorlar, güçlerinin en büyük dayanağı sizlerin beceriksizliği.

O günler çok gerilerde kaldı. Geçmişle yaşayan geçmişte kalır. Şartlar günlük değişiyor. Zaman eski doğruları değiştiriyor, yeni doğrulara ayak uydurun. Bir üniversite de alttan ders alan öğrenci soruları görünce sevinmiş,’’Hocam geçen yıl sorduğunuz soruların aynısı demiş. Hocanın cevabı, evet biliyorum sorular aynı ama cevapları değil’’demiş. Dünya da her şey değişiyor.

Chp’ye tavsiyelerim; Önce kendin ol, iktidar olmak için cumhuriyetin kurucu partisi olmana ve kurucusunun Atatürk olmasına gerek yok. Bak, şimdi ki iktidara bunların hiç birisi değil. Sizin bu tavrınız millete itici geliyor, bu söylemlerinizden vazgeçin, kendinize liderlik vasfını iyi taşıyacak bir lider bulun ve proje üretin. Bunları halka anlayabileceği şekilde anlatın. Kirlileri aranızdan çıkarın. Daha ne diyeyim be kardeşim?

 
Toplam blog
: 13
: 492
Kayıt tarihi
: 19.04.12
 
 

Yazı aklın uzantısıdır... Bazen düşündüklerimi olduğu gibi aktaramıyorum kağıda. İşte o zaman, ak..