Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Temmuz '18

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

CHP'yi Kim İktidara Getirir

CHP'yi Kim İktidara Getirir
 

Bakıyorum
Bakıyorum
Bakıyorum
Aklım duruyor
Şaşırıp kalıyorum

CHP çok garip bir durum yaşıyor
İç çekişmelerle çekişip duruyor
Gülüp geçiyorum
Bu yaklaşımlara ben

Şunu söylüyorum CHP’ye
Beyler
Bu koşullarda Atatürk gelse
Onunla dahi iktidar olamaz CHP

İktidar için
En öncel koşul iç birliktir
İç birlik oluşacak ki dışa yansıyacak bu
Dıştan öyle görünecek ki
Bu CHP’de iş var denilecek

Şimdi halk
Daha kendi aralarında anlaşamayan bunlar
Ülkeyi yönetip onu ileri ülke mi yapacaklar
Haydi, ülen haydi diyor

Haksız değiller bence
CHP iktidara yönelecekse eğer
Bir
İç birlik sağlanmış olacak
Sen ben kavgası asla yaşanmayacak
İki
Bilimsel program yapılacak
Halka tanıtılacak bu program
Üç
Parti yönetimi kesinlikle
Bilen
Bildiğini yapabilen
Yapabildiğini yapıp geçimini oradan sağlayan
Ve mutlaka ve mutlaka
Yakın olma ilişkisi taşıyan insanlarla gerçekleşecek

Öyle sen yapamıyorsun ben yaparım
Çekişmeleriyle yaşanmaz bu iktidar ülküsü

Sorarım size
Kılıçdaroğlu olsa
Ya da İnce olsa
Ne değişecek partide
Hiç kocaman bir hiç

Onun için
İç çekişmeleri bırak CHP de
Gel değindiğim şekilde yapılan
Sonra da
Var gücünle halkın yanında yer al
Halk seni bir halk dostu olarak görsün

Halk için
Hükümet programını dikkatlice izle
Programın doğru şekilde yürütülüp
Yürütülmediğini gözle
Olmayanları halka söyle
Halkın dikkatini çek
Ve yapılmasını mutlaka ve mutlaka sağla

Halkı
Yaşamsal olarak rahatlattır
Gelir gider durumunu düzelttir
Halk refah içinde yaşamaya başlasın
Ve bunun senin sayende olduğunu bilsin

Bunun yanında da
Halk için yeni öneriler sun parlamentoya
Ve gerçekleşmesini de sağla

Gel CHP
Gel CHP
Gel CHP dinle beni

Senin derdin parti yöneticileri değil
Senin derdin
Bunu iyi dinle bak halka inememek
Ne zaman halka ineceksin
İşte o zaman iktidara geleceksin
Buna çalış sen her şeyden önce

Sağlıcakla kalınız
 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..