Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Mart '22

 
Kategori
Anılar
 

Çıban başı - (4)

Yazım kara yazılmış alnıma, gelen vurur, giden vurur, treni kaçırdık, bir daha gelir mi? Beni çağıran o ses, o ses ki bilmez onu sevdiğimi, bekler, ben beklerim, ne o gelir, ne de ben giderim.

Yapılan kötülükler kimsenin yanında kalmaz, çektirir seni, aileni ölümü özlersiniz can çekişirken, yapışmışsınız yatağınızda, altınızdan gider üstünüzden gider. Sizler gidersiniz, kendinizi kurtarmak için, ülke ülke gezersiniz. Hani derdin ya, anam anam, babam babam, abim abim, gördün sonlarını. Karıştılar kara toprağa, çektirdiler acıları sana bana. Çektiler kendileri en ağır cezaları.

Sen bir yana, ben bir yana düştü kalbimiz. Yok olurken insanlık vicdanı.

Akılları, beyinleri kıt insanlar. Bilmezler kendi doğrularının yanlış olduğunu. Çektirdiler azapların büyüğünü sana, bana.

Sevgilerle geçsin günleriniz. Sevgi mutluluktur...

 

**

Bana geldin,

-söyle

sen olarak mı geldin

ben olarak mı geldin.

ben olarak geldiysen

kalbim sana açık

sen olarak geldiysen

cehenneme kadar yolun var.

 

Paris, 04.03.2022 03.45

Ohannes 

 

 
Toplam blog
: 161
: 379
Kayıt tarihi
: 06.02.07
 
 

Matbaacıyım, şu anda malülen emekliyim. Askerden önce şiir denemelerim oldu. Bazı dergi ve gençlik ..